Nu op tv-topic #2

Omg dat mens bij Frank Visser :joy:

Dit is weer leuke tv vanavond :joy:

1 like

“Nee ik geef haar geen hand, want ze heeft 2 keer gelogen.”
Alsof zij haar niet wilde slaan

3 likes

Klinkt weer als een pareltje. Dat moet ik terugkijken morgen

1 like

Wat een stel hè. Ook al die mensen in het publiek die hun lachen niet konden inhouden.

En zo gelachen dat die erfgrens dwars door hun muur heen ging :joy:
Niets is in hun voordeel

1 like

Kijkt er nog iemand naar Op zoek naar? Is nu wel duidelijk(er) wie er beter en minder is hè?

Ik ben echt pro Aimee voor Sandy, voor Danny ben ik er nog niet helemaal uit, wel heel zoet dat Tristan emotioneel werd bij zijn nummer. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Haha ik zag het ook en ging even googelen omdat ik benieuwd was wat hij doet. Toen kwam ik achter 2 feitjes: hij heet Gerrit-Jan (ik vind die naam gewoon zo niet passend haha) en hij is al eind 40!!! (niet dat hij dan per se heel oud is maar dit is alweer een confrontatie met mijn eigen leeftijd)

Ik geloof dat ik beter niet meer kan zeggen voor wie ik ben hier hè :joy::speak_no_evil:

2 likes

Mijn meningen: ik vind het echt bizar dat Victor door is en dat Danique in de singoff stond, want zij was echt zoooo goed. Ze deed me denken aan toen Noortje in op zoek naar zat.
En jammer dat Shay niet door is. Vond het heeel lief dat Tristan moest huilen, moest zelf ook huilen haha.
Ik hoop dat Danique en Tristan winnen, ik vind hen het beste en ook meest allround, zoals de jury zou zeggen. Heb het idee dat Magtel populair is, maar ik vind haar een beetje stijf ofzo? En heeft te veel power voor Sandy die in het begin nog een naïef lief meisje is.

Oh ja en ik vind het eigenlijk wel jammer dat ze zo weinig in het Nederlands doen als je het vergelijkt met de eerste seizoenen. Dat is wat ze uiteindelijk toch ook in die musical zullen moeten doen.

En nog een laatste ding: ik vind het wel mooi dat er dit seizoen veel kwetsbaarheid getoond wordt. Dat je mensen echt emotioneel ziet worden.

Wat een leuke aflevering van Reizen Waes in Nairobi!

3 likes

Hoe ouder hij wordt hoe knapper hij wordt :heart_eyes:

3 likes

Ik cringe al 2,5 aflevering bij de wetenschapsmeid bij per seconde wijzer. Kijk nu de afl van vandaag terug maar ik ben een extreme alpha maar wel met enige algemene kennis en ik weet echt meer dan zij :smiling_face_with_tear:

Twijfel om mezelf op te geven voor categorie tegenwoordige tijd zodat mensen op mij kunnen cringen

4 likes

Kijkt er iemand live mee naar Op zoek naar? :relieved:

Ik kijk ook! Heerlijk cringe-worthy vind ik het altijd haha.

Waarom zingen ze van die zware heftige nummers?
Ze moeten gewoon Hopelessly Devoted en Sandy zingen…
Dit soort nummers hoeven ze toch ook niet in Grease te doen?

1 like

Jaaa echt he! Ik heb ook gewoon niet echt een favoriet meer, want ik vind ze tot nu toe allemaal vrij… slecht? :sweat_smile:

En @Calypso Jaaa my God, zo irritant!

2 likes

En die Frits die na elk commentaar van de jury zo’n verlekkerd ‘hmmmm’ uitbrengt :weary:

4 likes

En ALLES goed vind. “Fan-tas-tisch gedaan, echt héél goed.”
Nee Frits. Nee.

4 likes

Nou dat, iedereen schijnt helemaal fan van Magtel te zijn maar ik vond het oke. Ik doe het haar niet na, maar de vind de filmversie zoveel beter. Veel te veel trucjes. En laat ze vooral lekker allemaal Nederlands zingen, dat moet straks toch ook?

En Aladdin in deze kleding? Meh.

Ah ik vind iedereen echt heel goed vandaag! Magtel en Tristan zijn mijn favo ‘s :raised_hands:

1 like