Nu op tv-topic #2

Oh een random man op straat vraagt of je op vakantie bent en een hotel zoekt, vast de beste prijs/kwaliteit verhouding ga je daar krijgen

Dit is traumatiserend.

1 like

Whahahaha wat een mooi shot, Olga en haar man die zo pal langs dat bord rennen :joy:

Die 2 zaten echt in mijn irritatiezone. Hopelijk trekt het wat bij de komende afleveringen

Ik vind die Olga zo irritant haha. Die had je hetzelfde kunnen laten doen in friesland dan waren ze net zo dom bezig wss.

1 like

Die chauffeur had toch gewoon gelijk. Dat Eva het niet verstaat…

3 likes

Ga je door zulke prachtige landen, maar besluit je 5 landen in 1 aflevering te proppen en zie je alsnog niets anders dan bus - shady hotel - busstation. Zo jammer, laat de omgeving eens zien (Costa Rica :heart_eyes:), beetje slapen bij locals en liften ipv alleen maar bussen en hotel. Maar idd, misschien komt dat nog.

6 likes

Het idee is leuk. Maar je ziet idd geen moer. Ja holga die die frank ophemelt. En bastiaan die er niet tegen kan dat zn zoon slimmer is. Ik voel helemaal geen wedstrijd element. Zeker niet omdat ze allemaal in de zelfde bussen zitten.

5 likes

En taxi’s ook echt :sleeping:

3 likes

Ja, ik wil ze zien op een platte kar tussen 10 geiten en oma.

2 likes

Het roer om; dit project is nu al gedoemd om te mislukken :sweat_smile::joy:

Olga en Frank doen het wel goed bij Race Across the World.

Ik kijk Race across the world terug en wat een vermoeiende man, die Bas. Zou ik heel snel klaar mee zijn zeg.

2 likes

Haha oh jazeker!

1 like

Ik wacht weer met spanning af. Heb weinig tijd voor mezelf maar hoop dat dit spektakel me gegund is even :joy:

2 likes

Haha wat kut in die regen. Dan ben je echt superfan hoor

3 likes

Nou @Oprah zit je klaar? Voor wie moeten we nu juichen?

2 likes

Ik heb ook wel medelijden met die mensen die het kruis dragen. Al die mooie dagen en dan nu dit weer

Echt een lijdensweg, symbolisch hoor

2 likes

Lekker industrieel, ze wilden duidelijk vernieuwen :stuck_out_tongue:

1 like