Fascinerende landen ook. We weten erg zo weinig van af.
Zo ik vond dit helemaal niks zeg
Ik snap het ook wel dat enkele landen blij zijn met China. Opeens is er geld voor nieuwe voorzieningen. Heel slim van ze idd. Wat heeft het westen nou gedaan voor die landen⊠Ben jij wel in een van de landen geweest?
Kazachstan klinkt ook erg vet! Lijkt ook wel wat op Mongolië. Ik zou zelf heel graag de zijderoute willen maken van Oezbekistan, Turkmenistan en Iran. Met gidsen idd.
@Shadina ja daar lijkt het wel wat op.
Nou ik zit help mijn man is klusser van vanavond alvast vooruit te kijken, maaar al die buren joh dat is niet leuk meer. Wel fijn hoe ze in beeld worden gebracht en hoe John ze voor t blok zet, hoop dat ze terugkijken en denken . Maar zal wel niet.
Ok zometeen op TV maar alvast op npo start. Raven die in Nachtdieren langsgaat bij een man die horrorschilderijen maakt. Die gast is echt mijn broer over 20 jaar (alleen heeft deze man in elk geval nog een poging gedaan om âgewoonâ werk te doen)
Hm kijk nu langs de nieuwe zijderoute, maar vind die stukken van JBC zo saai. Ik wil alleen maar Ruben zien.
OMG dit moet ik zo maar ff terugkijken
Men, 1930 is het ineens
Ugh, ik liet per ongeluk de tv aan staan en toen was de Keuringsdienst op. Het ging 25 min lang over dat er bij leer dus NIET op hoeft te staan welk dier het was en waar die vandaan komt. SHOCKING
Holy shit deze landen. Tadzjikistan en Oezbekistan.
Ah dat was zooo leuk. Ik hoop dat dit programma idd daar op lijkt. Haha met Helga Commandeur ook echt
Peking Express was echt zo geweldig! Maar dit zal vast wel weer teleurstellend zijn
Dit lijkt me heel erg leuk en hoop dat het lijkt op Peking Express idd!
Jammer dat Hugo hier ook weer in zit
Ah Dominic lijkt me leuk
Ik kijk terug op videoland, er komt even wat tussen
2 maanden en 17 landen door, damn! Vraag me af of dat zo lang boeiend kan blijven.
Ja eens, ik hoop ook op liften en niet alleen luxe ritten naar toeristische trekpleisters. En slapen bij locals enzo. Maarja, dan omschrijf ik gewoon weer peking express haha
Maar volgens mij hebben ze iets van 2000 dollar oid als ik goed reken? Nog best wat, zeker daar
Ik irriteer me nu al aan Olga. Love dominic tho