Nu op tv-topic #2

Ik vind het ook zo wonderlijk dat het gezin uit Limburg zoveel spullen heeft, in de schulden zit, maar dat ze dat lui zijn om het op marktplaats of vinted te zetten. Ipv gooien ze het allemaal gewoon weg. Daar kan ik echt niet bij. Zo hup een paar honderd euro in de container.

7 likes

Hahaha dit is precies wat ik gisteren zei. Had het idee dat daar heel wat gewitwast werd. :see_no_evil:
Ook in combinatie met die grote bedragen aan briefgeld. Vond het niet helemaal zuiver.

En @Eendagsvlieg same. Vooral omdat ze daar dus boodschappen van hadden kunnen doen.

Confused… die vrouw van het grote gezin met schulden, geeft 255 euro uit in een nagelsalon. WAT laat je daar dan doen? (Naast WAAROM in godsnaam)

2 likes

Paar maanden schuld van de vorige keren, dat kon ze toen niet betalen (als ik het goed onthouden heb)

1 like

Ja ze zei dat het ook nog van de vorige keer was en voor Given die had ook nagels laten doen.

Ok…dat verklaart het bedrag enigszins. Still confused

1 like

Kijkt iemand ook ā€œhet spaanse dorp Zarraā€? Vind sommige mensen nu al irritant

Ook die mensen die gaan wonen in een kamper? Oke ze zijn niet onsympathiek, maar ik ben zo benieuwd hoe dat er straks uit gaat zien! Ze willen kasten mee? En gaan ze daar ook wonen in de winter? En waar woon je dan ook precies?

1 like

Hier kun je ze volgen. Misschien posten ze later ook nog hun woonsituatie.

4 likes

Haha hoezo moet ik dit spektakel aanschouwen! Zit je boy Soy er in?

Edit ah ja lijkt sprekend

3 likes

Hahaha ja dit is wel mijn guilty pleasure straatje idd. Zeker met deze topnamen :joy: Leuk, ik ga kijken als ik op de bank hang

3 likes

Ja ik! Kijk via Videoland maar wat een portretten zeg :joy:

5 likes

Ben het nu aan het terugkijken. Zitten weer types tussen zeg…vind de nieuwe opzet ook een beetje apart.

4 likes

Ja, er zit nu een groter wedstrijdelement in wat ik minder leuk vind

1 like

En kijkt iemand al Samen uit, samen thuis? Ik moet hier echt even over praten met iemand :sweat_smile:

2 likes

Ik zit een film met Yolanthe te kijken, (Liefde zonder Grenzen) waarin ze ziek is. Een terechte 1 ster van De Volkskrant. Wat een slechte film, het slechte acteerwerk van Jim Bakkum, de doorzichtige cameo van Xess Xava en de boomeropmerkingen van de vader van Yolanthes personage etcetera. Maar ze maken zelfs fouten over het type kankersoort dat Yolanthe in de film heeft. Biologie-hatewatchen. Terwijl het een centraal punt is in de film…

spoiler

Yo zegt meerdere keren dat ze baarmoederhalskanker heeft, veroorzaakt door het Lynchsyndroom. Daardoor gaan broer en zus zich laten screenen op Lynch. Terwijl Lynch een risico geeft op baarmoederkanker, en baarmoederhalskanker door HPV wordt veroorzaakt.

3 likes

Waar gaat dit over?

Een rtl 4 programma dat ook op Videoland staat. 5 singles gaan op vakantie en mogen 3 dates mee nemen. Als je b&b een beetje mist… Zitten weer mooie types tussen. Waaronder de moeder van Enzo Knol :grimacing:

3 likes

Wanneer Eva (Yolanthe) in de speeltuin haar kinderwens zit te overdenken, rolt een bal haar kant op en ze geeft hem terug aan Xess Xava, die ā€œdank je welā€ zegt.

Oh heerlijk! Klinkt als het soort pulp wat ik nodig heb.

1 like