Hier kun je ze volgen. Misschien posten ze later ook nog hun woonsituatie.
Hahaha ja dit is wel mijn guilty pleasure straatje idd. Zeker met deze topnamen Leuk, ik ga kijken als ik op de bank hang
Ja ik! Kijk via Videoland maar wat een portretten zeg
Ben het nu aan het terugkijken. Zitten weer types tussen zegā¦vind de nieuwe opzet ook een beetje apart.
Ja, er zit nu een groter wedstrijdelement in wat ik minder leuk vind
En kijkt iemand al Samen uit, samen thuis? Ik moet hier echt even over praten met iemand
Ik zit een film met Yolanthe te kijken, (Liefde zonder Grenzen) waarin ze ziek is. Een terechte 1 ster van De Volkskrant. Wat een slechte film, het slechte acteerwerk van Jim Bakkum, de doorzichtige cameo van Xess Xava en de boomeropmerkingen van de vader van Yolanthes personage etcetera. Maar ze maken zelfs fouten over het type kankersoort dat Yolanthe in de film heeft. Biologie-hatewatchen. Terwijl het een centraal punt is in de filmā¦
spoiler
Yo zegt meerdere keren dat ze baarmoederhalskanker heeft, veroorzaakt door het Lynchsyndroom. Daardoor gaan broer en zus zich laten screenen op Lynch. Terwijl Lynch een risico geeft op baarmoederkanker, en baarmoederhalskanker door HPV wordt veroorzaakt.
Waar gaat dit over?
Een rtl 4 programma dat ook op Videoland staat. 5 singles gaan op vakantie en mogen 3 dates mee nemen. Als je b&b een beetje mist⦠Zitten weer mooie types tussen. Waaronder de moeder van Enzo Knol
Wanneer Eva (Yolanthe) in de speeltuin haar kinderwens zit te overdenken, rolt een bal haar kant op en ze geeft hem terug aan Xess Xava, die ādank je welā zegt.
Oh heerlijk! Klinkt als het soort pulp wat ik nodig heb.
Leuk om hen te volgen.
@Crusti_Croc Ja ze zegt ook in een van haar instagram posts dat ze helemaal niet zo rommelig leven zoals in dat ene shot te zien was. En dat ze ook hulp had gevraagd bij de gemeente, maatschappelijk werk en schuldhulpverlening voor hun schulden maar dat dat is afgewezen. Ook dat is uit de serie geknipt. Dus ze nemen zeker hun verantwoordelijkheid.
Ik denk ook dat zij die camper als een goede oplossing zien omdat ze dan in elk geval meteen van al hun schulden af zijn. Kan mij voorstellen dat dat ook wel een goed gevoel geeft. Misschien staan ze ook wel ingeschreven bij de woningbouw of hebben ze nog weer andere opties om een huis te vinden. Zag ook op het instagram account dat de vrouw van het gezin tot begin 2022 nog werkte en dat daarna reuma bij haar is geconstateerd.
Ja echt de slechtste film ooit gewoon. Echt verschrikkelijk
Nou mijttttt kan niet wachten
ZIN IN
Gelijk weer de actualiteit erbij halen
Ik snap nu pas wie je bedoelt hoop dat dit al zn zendtijd was.
Ik zie alleen maar Eva van flikken maastricht
Hallo is dit niet live???