He kak ik zocht een excuus om weg te zappen en 90 days last resort verder terug te kijken maar dan blijf ik (het) nog even afzien.
Ja William niet verkeerd!
He kak ik zocht een excuus om weg te zappen en 90 days last resort verder terug te kijken maar dan blijf ik (het) nog even afzien.
Ja William niet verkeerd!
Ehhhhhh mooier dan Venlo in ieder geval!
Weinig subtiliteit
Ja, ik ben ook positief verrast over die vastgoedondernemer! Natuurlijk bullshit dat het allemaal hard werken is en niks met geluk te maken heeft, maar wel een sympathieke man. Vind het ook mooi dat hij en zijn ex zoân goed contact hebben.
Edit: oh, zie net het stuk over verkeersboetes, haha. 1300 euro in een maand.
Dat twijfel ik dan weer niet aanđ
Omggg ja. Ik ben gister begonnen met kijken. Ik vind het echt wonderlijk hoe het er aan toe gaat.
1 ik wil een carriereswitch naar vastgoed
2 wat een goeie anticonceptie weer (niet dat ik het nodig had)
Die vastgoedgozer en vrouw vond ik ook aardig overkomen (wel beetje patserig, maar if youâve got it, flaunt it). Ik zag op zijn instagram dat hij met de familie Huisraad had afgesproken. Ze zaten in zijn bubbelbad te chillen.
Heb net de aflevering van gisteren gekeken, zo leuk om te zien hoe die zoon van de vastgoedondernemer zich vermaakt op dat evenement haha. Bescheiden jochie lijkt me! Vind Wesley zelf ook wel sympathiek. Fam. Huisraad en Ponsen vind ik ook leuk!
Alleen erger me nog steeds aan de camperfamilie die man deed ook heel snauwerig?? En ze zeiden iets over dat ze door reumatische klachten niet kan werken en ook geen uitkering heeft, maar als je deels/volledig afgekeurd bent heb je daar toch gewoon recht op? Of denk ik er nu te simplistisch over
Misschien is ze niet afgekeurd en omdat haar man werkt, heeft ze geen recht op een bijstandsuitkering.
Ik vind die miljonair ook wel sympathiek. Alleen vraag ik me wel af wat hij dacht toen hij dat lelijke hotel kocht en zonder te renoveren wilde verkopen. Wie wilt er nou een lelijk hotel met interieur uit de jaren 90? Ik zou echt niet een hotel a la Edâs Partytent willen kopen.
Je kon zelfs zonder geurtv de muffe geur ruiken.
Dit vind ik leuk!
Ik heb waar doen ze het van even terug gekeken. Aaaah die familie die in die camper wil gaan wonen. Die vrouw die dan ook aangeeft van ja ik moet hier de hele dag zitten. Zou knettergek worden. Hopelijk bedenken ze nog dat dit geen goed plan is. En waar gaan ze ĂŒberhaupt staan? Je kunt niet zomaar ergens gaan staan in NL.
Ja dat vroeg ik me ook af toen hij in die douche ging staan?! Ik dacht eerst; gewoon op campings ofxo⊠maar dan zou je toch douchen in het toilet
Hok neem ik aanâŠ
Volgens mij moest die man (verkoper) op de achtergrond ook een beetje zân lachen inhouden ?
En nu alweer zoân gok met dat geld van de overwaarde - ja die camper zal niet suuuper snel in waarde minderen bij normaal gebruik. Maar als je er 24/7 in woont en bent, is de kans dat er iets stuk gaat en de waarde minder wordt toch nog wel groter dan wanneer je er eenmalig 2wkn mee weggaat⊠of wat als je schade rijdt ofzo⊠stick to the plan - 25-30K
Ja haha ik dacht ook dat die verkoper zoiets had van wat een idioot plan .
En als ze op een camping gaan staan, dat kost ook aardig wat geld.
Ja⊠maar op een random parkeerterrein kan niet en hij moet gewoon werken dus echt ver zullen ze niet gaan denk ik?
Misschien als je op een simpele camping een (voor/na)seizoensplaats oid kan nemen⊠vaak wel
Inclusief elektra etc, dus dat heb je dan niet. Maar gratis is het niet nee. Zeker niet straks in het hoogseizoen.
Hahahah wat erg. Is zoân meid bij hollands got talent en dr ex heeft haar 5 mnd geleden geblokt. Toen heeft ze er gedichten over geschreven, liedjes geschreven en een boek vol tekeningen gemaakt. Nu is ze daar in de outfit die ze droeg toen ze elkaar voor t laatst zagen en gaat ze daar een van die liedjes zingen. Ik gok om zo haar ex te bereiken. Echt gaaaaaat het meid
Kijken er mensen Beste Zangers? (Er is geen topic toch, kan t niet vinden iig?)
Maar Nick Schilder doet dit seizoen mee en hij post elke aflevering met een leeg glas. Waar de rest met champagne proost. Helemaal oké natuurlijk als je geen alcohol drinkt, maar hoezo doet de productie dan geen water in het glas oid?
Ik zag net Pieter Omzigt bij Humberto maar ik weet het nuet met die man, er is iets aan hem wat ik zo ontzettend cringe vind, kan er bijna niet naar kijken
Ik ken echt bijna geen nummers dit seizoen
Weet iemand of er een nieuw seizoen van Break free start binnenkort? Het vorige seizoen startte in augustus 2022, maar heb nog niks zien langskomen over een eventueel nieuw seizoenâŠ
Kijkt iemand red bull stalen ros? (ter land ter zee en in de lucht) ik vind het wel weer een gezellig programma zo, doet me denken aan vroeger.
Zet m nu aan!