Nu op tv-topic #2

Ja… maar op een random parkeerterrein kan niet en hij moet gewoon werken dus echt ver zullen ze niet gaan denk ik?
Misschien als je op een simpele camping een (voor/na)seizoensplaats oid kan nemen… vaak wel
Inclusief elektra etc, dus dat heb je dan niet. Maar gratis is het niet nee. Zeker niet straks in het hoogseizoen.

1 like

Hahahah wat erg. Is zo’n meid bij hollands got talent en dr ex heeft haar 5 mnd geleden geblokt. Toen heeft ze er gedichten over geschreven, liedjes geschreven en een boek vol tekeningen gemaakt. Nu is ze daar in de outfit die ze droeg toen ze elkaar voor t laatst zagen en gaat ze daar een van die liedjes zingen. Ik gok om zo haar ex te bereiken. Echt gaaaaaat het meid

1 like

Kijken er mensen Beste Zangers? (Er is geen topic toch, kan t niet vinden iig?)
Maar Nick Schilder doet dit seizoen mee en hij post elke aflevering met een leeg glas. Waar de rest met champagne proost. Helemaal oké natuurlijk als je geen alcohol drinkt, maar hoezo doet de productie dan geen water in het glas oid? :joy:

Ik zag net Pieter Omzigt bij Humberto maar ik weet het nuet met die man, er is iets aan hem wat ik zo ontzettend cringe vind, kan er bijna niet naar kijken

4 likes

Ik ken echt bijna geen nummers dit seizoen

Weet iemand of er een nieuw seizoen van Break free start binnenkort? Het vorige seizoen startte in augustus 2022, maar heb nog niks zien langskomen over een eventueel nieuw seizoen…

1 like

Kijkt iemand red bull stalen ros? (ter land ter zee en in de lucht) ik vind het wel weer een gezellig programma zo, doet me denken aan vroeger.

Zet m nu aan!

Je leert elke keer wat van Herman van der Zand. Blijkbaar denkt hij ook weleens aan het Romeinse Rijk. Hij heeft dat net verteld in het Mes Op Tafel.

Ben benieuwd wie zijn opvolger wordt

3 likes

Meer kijkers voor Celebrity Masterchef Nederland? Ben wel benieuwd! (Weet niet of het in een ander topic er over gaat.)

Heb het toentertijd al op Viaplay gekeken, vond het wel leuk! Sowieso leuk dat Freddy mee doet 🫶

2 likes

Oké ik trap alvast af, Monica Geuze is er niet omdat ze bij Masked Singer moet opnemen. Haar broer vertegenwoordigt haar als Miss Cartier, love it :joy:

Wel zuur zeg, ben je twee keer genomineerd en dan kan je er niet bij zijn.

4 likes

Pyjama op de bank :handshake:

3 likes

Ik zie op de Instagram van televizier alweer parels van outfits voorbijkomen. :smiling_face_with_tear:

Ah Jeroen past wel in jouw rijtje

2 likes

Heb die twee looks gezien en ben boos dat er geen namen zijn vermeld maar ja echt huilen. Ze zijn precies uit hun bed gerold: “ah ja shit die show”

3 likes

Huh Emma Wortelboer zwanger? Volgens mij is dit de bekendmaking want ik kan er verder niks over terug vinden

1 like

Ja, deze outfit is de aankondiging. Ze had het nog niet gedeeld.

Outje van Jurre is wel echt chill! :ok_hand:

1 like

Ah! Oke

1 like