Nu op tv-topic #2

Haha bon, de insta volgen van televizier zelf was enorm moeilijk want er stonden geen namen bij en kon het geluid niet opzetten.
Algemene tendens: slecht zittende kleding, lelijke stoffen en gala betekent niet dat je dan maar je glitterjurk moet bovenhalen. Noteer even wat ik onthouden heb. Overall was het een grote teleurstelling

De blonde vrouw die die gouden jurk droeg was zo mooi, maar de stof moest gevoerd zijn want ik wil echt niemand zijn navel zien door kleding, zeker geen avondkleding.

Die zangeres in die roze blazer :grimacing::grimacing::grimacing:

Is dat Noa met dat kostuum met die ruches in het roos. Leuk idee, mindere uitvoering.

Er was ook een vrouw met een blazerjurk, die te kort was en een rare naad had op een rare plek met die rode handschoenen. Die handschoenen passen niet bij dat type kledij. Een hele gestructureerde strapless jurk met die handschoenen had veel mooier geweest.

De vrouw met haar grijs haar vind ik dan wel de best geklede, leuke stof, mooie snit en ja love haar haar.

6 likes

Ik probeer echt uit te vogelen wie de blonde vrouw is en de vrouw met het grijze haar zodat ik kan zoeken :thinking:

Heb wel de blazerjurk grvonden, alsof ze in de verkleedkist is gevallen. En wat een goedkope stoffen, pailetten etc allemaal.

2 likes

Bracha van Doesburg en Kim van Kooten gok ik.

1 like

Ooo, ja ik vond die gouden jurk ook heel goedkoop ogen. Maar helemaal eens met Kim van Kooten!

3 likes

Wie is dit op links, bij Stefano?

1 like

Rikkie Kolle

2 likes

De slimste mens is weer begonnen in België :heart_eyes:. Lekker aflevering van gisteren terugkijken, heeeerlijk

1 like

Wat een zuur mens

2 likes

Na deze lovende recensie dit even teruggekeken, maar het maakte me gewoon boos. Die jongeman te oreren met z’n het is altijd al zo geweest, waar de grootste influencer achter deze ‘nieuwe trend’ gewoon wederom de man is. Al die vrouwen ook zo’n hautaine vijandige houding.

1 like

Nou ja, weet je, als ik de hele dag leuke dingen kon doen beetje kon hobbyen en interessante cursussen mocht doen, zonder daarvoor te hoeven werken, dan was het mij ook wel prima. Maar de hele discussie kwam voort uit een bepaalde luxe positie, doen en laten wat je wilt en de man faciliteert die daarmee ook doet wat ie precies lekker wil. Maar de drijvende kracht daarachter en de consequenties die daaruit voort vloeien kwamen gewoon echt niet binnen. En dat vind ik wel heel schadelijk tav de positie van de vrouw. Vond het ook kwalijk dat er om dit gedachtegoed te bevestigen er zoveel groepen mensen naar beneden moesten worden gehaald.

3 likes

Nog meer die The Connection gaan kijken? Vind het zo leuk dat het terug is

1 like

Kijk er hier ook iemand 12 straten groen? Dan gaat de kro samen met je buurt de straat vergroenen. Vind vooral de wat gemengde wijken leuk om te kijken, verder treurig dat de net opgeleverde wijken zelfs minimaal groen in zich hebben. Maar ik weet wat voor strijd dat is.

1 like

Gotta love de NPO. Prime time een uur lang slow tv over de grutto. En is ook nog eens een hele serie :joy:

7 likes

Ik kijk Wortelboer en Van Rossem en dit is echt het duo waarvan je niet wist dat je het nodig had :ok_hand:t2:

13 likes

Ja, echt genieten. Maarten heeft nog nooit zo veel gelachen volgens mij haha!

3 likes

Aaaaaaaaaaaaaaargh de stem van die meid bij bed en breakfast :cry:

Ik vind 100 dagen in de vergeten wijk toch weer erg goed. Merk dat ik wel extra op Tims gedrag let en heb wel het idee dat ik hem wat anders vind dan in eerdere series maar kan er de vinger niet helemaal op leggen. Nicolaas vind ik echt super respectvol en snel lerend weer, mooi.

4 likes

Voor 100 dagen is toevallig een apart topic, klik hierrrr.

2 likes

Heeft iemand het perfecte plaatje gekeken? Ik was echt verbaasd over de puntenverdeling. Ik vond de foto van quinty beter dan die van Niek bij de laatste opdracht.

2 likes

Ja ik ben echt ook verrast. Het voelt een beetje doorgestoken kaart. Die foto was echt geen 6 waard. Vond de foto van Niek ontzettend saai.

3 likes