Nu op tv-topic #2

Ben het bijna nooit eens met de punten :joy:

3 likes

Ik vond de uitslag ook bijzonder. Zulke random cijfers… en ze zijn totaal niet consequent. Nu was hij niet goed bijgesneden, terwijl hij op andere momenten dan weer te kort gecropped is. ik vond de eerste opdracht ook niet halve-finale waardig.

4 likes

Ik vond het vorige week ook raar, toen vond ik Henry veel beter dan Quinty maar leek het alsof ze Quinty perse mee wilde hebben. Maar nu leek het weer alsof ze Quinty expres een laag cijfer gaven zodat Niek doorging :joy:

2 likes

Winnaar het perfecte plaatje:

Nou, ik vond de drieluik van Loes echt lelijk. Snap echt niet dat zij gewonnen heeft, want je zag de kleuren ook niet duidelijk.

6 likes

Inderdaad, heel underwhelming. Jammer dat Niek het verpest heeft met die bananen foto

2 likes

Kijkt er ook iemand naar Love Raft (op npo plus alle afleveringen te zien)? Vind het wel een interessante opzet, maar sommige types, krijg daar helemaal flashbacks naar irritante dates van.

er is nu echt een geweldig item bij nieuwsuur over oude schilders, ik quote: ik bof maar dat ik gepassioneerd ben

Wat was Frank Visser weer genieten gisteren. Hopelijk komen ze nog een keer terug om te kijken hoe het nu met ze gaat

6 likes

Haagse windhond :laughing:

2 likes

Kijkt iemand Meer dan verwacht? Vind het wel fascinerend hoe mensen dat doen met een drieling maar het is ook echt vreselijk rolbevestigend soms ā€˜Papa is vandaag alleen thuis met de 3 meiden’ en daar dan een heel ding van maken

1 like

Finale van maestro iemand?

2 likes

Ja!

2 likes

Voor wie ben je?

2 likes

Ik ben voor Frederique! Vind haar net iets beter en muzikaler. Ook net op gestemd. Voor wie ben jij?

1 like

Zelfde! Vind Chris beetje onoprecht ontkomen en de groei van frederique was zo tof vond ik!

Ja jammer dat de jury iets anders vindt tot nu toe.

1 like

Omfg Het Verhaal van Nederland is terug! Echt geweldig hoe Daan altijd tijdens ellende zo smizend komt opdagen. Willem in de problemen? Jup, daar komt Daan naast hem staan.

5 likes

Oh is dit een vervolg? Ik heb dit vorige keer helemaal gemist joh, vond al dat het zo abrupt begon met Willem van Oranje :joy:

Ja is een vervolg! Eerste seizoen was ook geweldig. Man gaat dood aan de pest? Daar komt Daan

Waarom krijgt Mr Frank Visser doet uitspraak geen Televizierring? Zo geweldig dit weer

Die vrouw van bijna 80 die haar buurvrouw uitscheldt/aanrijdt/ middelvinger opsteekt :sob:

4 likes