Hardop lachen om Viktor. Maar die dames, wat een ellende.
Ja wat een drama! Ik klaag nooit meer over buren
Dit hele seizoen is echt toppie
Jeetje, weer een toppertje deze aflevering hoor! Meneer Roelofsen is terug en ook de schuttingdame is terug voor de derde aflevering op rij. Frank Visser besloot dat het te gek werd en liet Beuving deze aflevering doen.
Ik ben voor die vrouw. Die twee vertrouw ik niet
Die vrouw vertrouw ik ook niet
Maar ze heeft gelijk gekregen!
Ik zit naar Patty Brard te kijken bij Humberto, maar die heeft ook een zonnebankje te veel gepakt zeg
Omg kijken jullie weleens Het Echte Leven in de Dierentuin? Wat een heftig programma! Veel spannender dan een soap of een K-drama!
In deze aflevering zaten:
- Een olifant die aan grensoverschrijdend gedrag doet. Een paar jaar geleden was hij nu verlegen en nu heeft hij (denk ik) via TikTok geleerd te versieren. Vrouwtjesolifant moet niks van hem hebben en haar zoontje is door de aanval getraumatiseerd.
- Twee beren met een hoge rank die een bromance hebben (zijn gewoon hartstikke verliefd). Sinds de komst van een nieuwe grote beer worden ze geterroriseerd. Die beer is gefrustreerd, omdat hij nog 1 bal heeft.
- Een dikke nijlpaard die moet afvallen. Waarom is ze zo dik? Ze heeft haar partner vermoord en sindsdien beweegt ze niet meer.
- Een zwangere aap die moet bevallen. Spannend, want haar vorige baby werd gekidnapt door een rivaalaap met een hogere rank. Baby dood en die rivaalaap is wel bevallen van een kind. Wordt de nieuwe baby gekidnapt? Gelukkig niet, want rivaalaap biedt haar excuses aan.
Love it! Ik kijk het elke week bij de getraumatiseerde beren heb ik gehuild
Ja, echt stom van die homofobe beer met z’n bal!
Moest wel ff douchen, dus heb net gezien hoe hij onder narcose ging.
Ga volgende week weer kijken. Echt een rollercoaster ride dit!
Dit is m’n nieuwe favoriete post hahaha love it
En zin in Viktor hoe is het nu met?!
Ben zo blij dat je deze serie hebt getipt, echt genieten elke woensdag.
Alleen vandaag vind ik wel een deceptie, het is een letterlijke samenvatting van de eerdere afleveringen? Met dezelfde beelden? Voel me echt onderschat als publiek
Ja vond ik ook. Denk dat ze het niet aandurfden om de levende Oranjes te bespreken.
Dat ene shot van Daan in de auto vorige week was echt goud!
Over de aflevering van Je Huis Op Orde gisteravond: hoe kan een man met een mega Nederlandse naam zo gebrekkig NL praten? Vond dat zo apart. Alsof hij iets probeerde na te doen.
Huh hoezo? Heb je het gezien?
Ik heb net even een fragment opgezocht, maar Edwin is helemaal niet van oorsprong een Nederlandse naam? Ik dacht heet ie Jelle ofzo. En dit is toch helemaal geen spraakgebrek, gewoon een accent?
Ja een accent, maar een beetje street accent wat ik niet helemaal kon matchen met zn (ogenschijnlijk) Nederlandse voorkomen/naam (op de voordeur stonden de achternamen, maar die noem ik hier natuurlijk niet) Nou ja, het viel me op.
Ja, het is ook niet een accent wat ik bij hem zou plaatsen, maar een beetje een Marokkaans achtig accent zou ik ook niet gebrekkig Nederlands noemen.
Ik snap niet wat het een met het ander te maken heeft. En als het al gebrekkig zou zijn (heb het niet gezien en gehoord) is dat zo erg dan? Niet iedereen heeft de mogelijkheid een taal vloeiend te kunnen spreken en dit soort opmerkingen helpen daar niet bij.
Jeetje, misschien is gebrekkig wat ongelukkig gekozen en had ik beter accent kunnen zeggen, sorry daarvoor. Er viel me iets op bij een persoon op TV, niet mijn bedoeling om mensen te kwetsen. Vergeet maar wat ik heb gezegd en als het wenselijk is zal ik het wel weghalen.