Nu op tv-topic (Deel 1)

En The Beatles niet

Nu ben ik geen fan van die band, maar opzich had ze dit wel mogen weten

Iemand die meedoet in de categorie kunst en cultuur moet deze nummers kennen of iig bij wijze van eliminatie kunnen deduceren. HA gerechtigheid!

3 likes

Dit was het nieuws, Emma Wortelboer. Serieus.
Ze voelt de oorlog niet concreet, want ze ziet het alleen door een schermpje en wat dat betreft wil ze de oorlog wel meemaken om te voelen hoe het is.

WAT???

1 like

Je dacht dat het sinds de puntenverdeling van het ESF niet erger kon. Maar wel dus. Wie dropt haar ff bij het front? Kan ze meehelpen :roll_eyes:

3 likes

Dit had ze toch eerder ook bij Raven gezegd?

2 likes

Wat?

Iets soortgelijks, over dat ze ellende van anderen op tv en in de wereld zich niet echt aantrekt. Ik zoek even een linkje

“ Van Dorst vraagt haar daarna of haar hart daadwerkelijk koud is, waarop Wortelboer ja zegt. “Wel een beetje. Ja, echt. Ik heb niet veel empathie. Ooit stond ik in de shitzooi wat Moria heet. Kamp Moria. En toen dacht ik ‘waarom voel ik hier niks bij?’ Dat is toch raar, dat je daar niks bij voelt? En ik weet dat het een shitzooi is. Ik zie dat het een shitzooi is en ik vind het verschrikkelijk, maar ik voel het niet. I don’t know .”

Ah dat wist ik niet.
Ik weet dat er mensen zijn die dit hebben. Maar het komt ook niet echt lekker over als je dat zo verwoordt in een situatie zoals nu, een gesprek over de oorlog. Maar daar zal ze wel hetzelfde mee hebben. Niet kunnen voelen wat wel of niet gepast is. Lastig

1 like

Ja klopt, dit is iets soortgelijks maar niet hetzelfde. Ik wil haar geen woorden in de mond leggen over deze oorlog.

haha 18.30: Harm Edens is een rare man

Die vage show met 100 mensen op een eiland is ook begonnen

3 likes

Gaan echt veel ruzies ontstaan denk ik :joy:.

2 likes

Wat is eigenlijk de bedoeling, val er net in

Wat is dit tokkies op texel

4 likes

Ze moeten 2 maanden overleven op dat eiland en ze hebben allemaal een polsbandje dat 10.000 euro waard is. Volgens mij kunnen ze bandjes verliezen en verdienen door spellen te spelen en door mensen die bijvoorbeeld opgeven en hun bandje weggeven. Na twee maanden verdelen de overblijvers 1 miljoen euro.

3 likes

Beetje Utopia vibes krijg ik er van

1 like

Haha ik kijk op TLC programma over hoe gierig sommige kunnen zijn. Er is een man die probeert voor 25 dollar een verjaardagsfeestje voor zijn partner te regelen. Het lijkt hem ook wel te lukken. Ballonnen. Bloemen. Drank. Cakepops ipv taart. Echt gênant maar ook fascinerend.

Bij het Mes op Tafel zit een aparte vrouw. Lamineert dode insecten om vervolgens ze te tekenen.

Ze wordt ook geïnspireerd door overreden dieren.

echt zielig voor die jostiband mensen die 24 uur moeten spelen

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Nu op tv-topic (Deel 2).