Nu op tv-topic (Deel 1)

Ik ben meer geïnteresseerd in een podcast of krantenartikel over dat proces dan in het programma zelf

6 likes

10 jaar??? Wtf

Dansmarathon is wel echt een spektakel. Wat een succes… ook op social media gaat het los 🥲🥲

Verdomme bedenk mij nu dat k2 zoekt k3 vanavond niet wordt uitgezonden door deze kijkcijferhit :unamused:

6 likes

Een weekje zonder Gordon is op zich ook wel een opluchting. Dat we nu Patty Brard terug hebben is wel weer jammer.

Volgens mij is overigens de hele landsvoorraad kinesiotape aanwezig op deze dansvloer.

1 like

haha ja! niet dat hij er al 10 naar fulltime mee bezig is (hoop ik) maar 10 jaar geleden heeft hij het al bedacht. Mijn zus werkte destijds bij Talpa en toen waren ze er al mee bezig.

1 like

ja oorspronkelijk wel! Maar toen wilde niemand en werd het verlaagd naar 100.

gut lijkt nu net of ik een soort dansmarathon ambassadeur ben. Zit ziek thuis en heb niks beters te doen.

3 likes

Ik lig ook ziek thuis, maar ik heb maar gekozen om te netflixen. Vind het wel leuk om mee te lezen over deze dansmarathon

1 like

@Loempia snel, nu kijken! Toch je K3-fix!

2 likes

Wat is dit droog om naar te kijken :joy:

1 like

Haha ik kan niet ontkennen dat ik dit best wel een leuk optreden vind :joy:

Edit wow nog 68 koppels, zo veeeeeeel

3 likes

Gaan we opblijven vannacht, voor de spannende momenten? Key race alert! :rotating_light: :rofl:

4 likes

Hahaha ja krijg straks echt zo’n afdruk in m’n tv. De hel. Nee ja gaat lukken! Gezellig

3 likes

Heb het speciaal teruggekeken! Dus bedankt voor dosis k3 voor deze week!! Haha

Moest trouwens door de pakjes en Hanne der haar denken aan de inzending van Serbia voor eurovision "21 :laughing:. Publiek was wel stuk minder enthousiast dan het publiek bij het optreden van Serbia toentertijd xD

1 like

Edsilia Rombley maakt er wel echt een feestje van nu. Dat is wel tof. Leuk wijf

Edit o nu een slecht nr :joy:

3 likes

oh yes jij kijkt ook nog dus haha

Haha ja in de reclames van masked singer. Het is gewoon te fascinerend en ik ben echt benieuwd hoe iedereen er morgen bij staat

2 likes

nou meneer 81 is mijn winnaar hoor!

Oké ik ga hem nu zoeken. Kan hem niet vinden :frowning:
Ik ben voor de judoka haha

welk nr is hij?

Hij is in het rood, breed gespierd, rode bandana. De vrouw heeft een strakke rode jumpsuit aan en lange vlechten! Ik schakel nu weer terug naar rtl :stuck_out_tongue:

Edit hij heet Roy Meyer