Vind net dit, best cute programma! De make-over is ook niet overdreven en ze hergebruiken zo veel mogelijk (leuke meubelmaker). Het concept is dus: al je spullen worden uitgestald in een loods, je selecteert daar wat je nog wilt hebben en dan krijg je je huis helemaal georganiseerd terug. Viktor Brand kan bij mij ook weinig fout doen weet niet waarom.
Heb gelijk zn om op te gaan ruimen ahhaha. Vond het nog wel meevallen op het eerste oog qua hoeveel spullen ze heb ben in die loods, tot ze de aantallen gingen noemen
edit: ik kijk nu de aflevering en vind het wel altijd stom als van die coaches gaan beslissen:“je mag maar 1 ding van je collectie houden.” Laat hem toch lekker zn 4 knuffels houden joh, heb jij toch geen last van
Jaaaa ik wil dit ook voor mijn huis
Ja dat vond ik zo stom, dat voelde echt wegdoen om t wegdoen. Als je ergens emotionele waarde aan hecht … heb je straks eeuwig spijt. Das echt anders dan 35 Tina’s wegdoen
Ik blijf echt fan van Ewout en zijn politie programma’s, vind het zo interessant!
Ik ook. Ik woon zelf op weg dus ik vind dit seizoen extra leuk/interessant omdat ik een aantal gevallen nog wel herinner.
Merk wel dat er veel geknipt en geplakt wordt met o.a. de routes.
Dat laatste zal wel zijn ivm de privacy. Maar desondanks vind ik dat ze nog altijd beat wel veel laten zien. Je krijgt er wel echt een beeld van vind ik. Niet dat het maar wat vaagjes blijft ofzo. Natuurlijk zullen we nooit alles weten maar toch leuk om te zien
Vind sowieso Ewout zijn programma’s goed. Heb laatst via Videoland zijn serie gezien over de Yes We Can jeugdkliniek. Heel interessant ook!
Volgens mij komt dit van een Canadees programma, waarbij ze ook alles in een loods uitstallen. Daar mochten mensen maar een beperkt aantal m2 houden in die loods.
Vond 't wel echt superknap hoe de meubelmaker van allerlei oude meubels iets nieuws maakt.
Ik vind Herman Brusselmans echt walgelijk en vind het jammer dat Raven niet echt ECHT kritische vragen stelt
Ik vind het perfecte plaatje dit seizoen ook wel weer leuk! Georgina
Ahh ik hoop zo dat Georgina en Donnie zich nog kunnen redden in het perfecte plaatje
Ik vind Donnie echt leuk hahaha
Ik kijk Het perfecte plaatje voor Johnny en Donnie
Nee Donnie
Echt stom, vind ze beide leuk maar vond de foto van Donnie toch beter en denk dat hij ook wel meer potentie had
Haha Johnny verbaast mij zo hè! Echt leuk hoe hij zonder gêne die make-up op deed enzo haha. En Patrick vind ik ook heel leuk
Ja denk ik ook, vorige week had ie wel echt een goeie foto toch
Echt jammer dat ie er nu al uit is.
@kleinmaargroot ja Johnny vind ik ook echt leuk. Ging in Haarlem ook gewoon op straat liggen enzo
Kijkt iemand Jinek? Echt wat een verdriet, zo erg
Ik vind Donnie niet leuk, blij dat hij eruit is! Ik ben voor Frits en John, Juvat vind ik ook leuk.
Ik kijk nu 100 dagen in je hoofd maar ik vraag me echt af hoe en of die mensen toestemming hebben gegeven om op tv te komen want het gaat om best zware psychische problematiek
Ik vind het wel interessant
Ja ik vroeg me hetzelfde af. Die mensen die echt ernstig psychotisch zijn hebben echt geen idee waarmee ze instemmen. Geeft me toch een beetje een raar gevoel.