uiteindelijk vertelde ze het knap vond ik! heel sympatiek, respect voor haar
Youtube geluid is nu gestopt o en het beeld bevriest nu ook. Wat moet ik nu doen met mijn leven??
We zouden eigenlijk allemaal niet naar dit programma moeten kijken, nu steunen we het ook nog door de kijkcijfers op te krikken.
Moeten ze nog wel even muntjes voor kopen en voor in de rij
€3,90 alsjeblieft en je kan ze alleen per 5 kopen
Maar die gast zat er best fris bij. HOE DAN?
35 minuten rust in 50 uur.
tot hopelijk niet volgend jaar, maar jullie waren wel gezellig!
Ook wel bizar dat een random winnaar van de vriendenloterij 1 miljoen krijgt en de winnaar waarvan eentje haar sanity kwijt is maar een ton
En de rest voor 100 euro en 50 uur dansen een weekendje naar Disney mag (deelnemersgeld)
Toch jammer van de gemiste kans voor het huwelijksaanzoek.
Er kan zeker nog iets verbeterd worden aan dit format maar ik kijk uit naar een vervolg
Bijna knap hoe teleurstellend dit einde was
heb van jullie leuke reacties genoten!! sterkte met de leegte en slaap lekker!
Ik heb het gemist, wie hebben gewonnen??
Ik voel me bijna schuldig tegenover de deelnemers. Lekker 50 uur dansen en ik lig de hele dag al met m’n luie ass op de bank. Die ik nu ga verplaatsen naar mijn bed. Het was gezellig!
Deze 2
ook iets meer verhaaltjes erover: Uitgeputte Tawatha en Jermaine winnen Dansmarathon en 100.000 euro | Hart van Nederland
Oké ik heb alles vanaf mijn radiostilte vanmiddag zeker nog gekeken maar kon niet hier posten, maar ik heb genoten van jullie posts achteraf vanavond.
Als dit weer terugkomt, ga ik m’n hele weekend blokken want ik vond het toch wel heel goud Gelukkig zijn er geen dooien gevallen
So far
Dan zou die chick sowieso weer in de krant komen
hart van nederland gaat nu over de dansmarathon