Nu op tv-topic (Deel 1)

Ik heb het ook gezien maar ik vond dat Wendy het wel leuk deed! Vind het echt een leuk programma. En inderdaad, love het ezel stukje :joy:

1 like

Ja, commerciëel

@DikkeKip Het is heel lastig om iemand te lezen als ze zo tegen je praat.

2 likes

Ah okay, dat wist ik niet. Excuus!

1 like

Oh nee is niet erg hoor!

2 likes

Ik ben echt helemaal in de war nu Eddy Zoëy blijkbaar Ranking The Stars presenteert. Ik krijg helemaal Take Me Out vibes. Maar goed, het is allebei slecht

2 likes

Kijkt iemand ook naar kleine treinen, echt een toppeogramma

6 likes

Haha ik wilde dit net komen vragen. Schakelde in en ben geïntrigeerd blijven hangen bij deze kneuterigheid.

1 like

Ik vind dat superserieuze commentaar ook zo goed

1 like

“Het is te plasticerig” over een nagebouwd treintjes tafereel :joy:

2 likes

Keek er nog iemand het perfecte plaatje?

Zo zonde dat John gaat stoppen! Dacht juist dat hij de finale nog wel eens zou kunnen halen

6 likes

Ja ik heb het gezien! Echt super jammer inderdaad, had mooie foto’s. Maar goed snap hem ook wel met zo’n kans

Wel grappig trouwens want ik merk altijd weer dat ik er 0 verstand van heb. Ik zie vaak gewoon een mooie foto en dan begint de jury over kaders en onscherpte enzo :joy:

3 likes

Ja zo jammer! Hij had echt finalepotentie

2 likes

Ja, echt zonde!

1 like

Hahah ik heb hetzelfde hoor, soms vind ik een foto gewoon mooi en vindt de jury het ineens vreselijk

En soms vind ik een foto helemaal niet geweldig maar krijgt die wel een hoge score

1 like

Ja dit had ik ook echt bij het commentaar op Abbey haar foto van die reddingsbrigade/helikopter. “Het lijkt alsof het meisje een hele grote neus in de vorm van een helikopter heeft”. Sorry maar nee het is echt overduidelijk hoe deze foto in elkaar zit haha

1 like

Na 5 minuten Raking de stars weer afgezet. Ik kan het gewoon niet aanzien met Eddy. Bij Paul ging het zo natuurlijk af. Dit is zo slecht

Het ging vooral over dat vrijwel alle stenen namaak zijn. Maar ik vind het knap dat iedereen een uitgestreken gezicht hielden. Ik zou echt geen serieus gesprek met zo’n stenenverkoper kunnen hebben

2 likes

Was het leuk genoeg om terug te kijken? Met Paul vond ik altijd geweldig, maar ben niet zo’n fan van eddy

Ah ik vind Nicolas echt goed bij 100 dagen.

7 likes

Haha nee niet kijken!

1 like