Nu op tv-topic (Deel 1)

Nu nog even op shownieuws de recap voor iedereen die geen afscheid kan nemen

ik wist dat ik op jou kon rekenen, lekker blijven kijken! ik bedoelde shownieuws idd

2 likes

Zijn de winnaars de mensen die een ei probeerden mee te smokkelen of waren dat anderen?

2 likes

Anderen

Edit nu ga ik twijfelen

1 like

omg jermaine nu nog interviewen wtf geef die man rust en fijne dingen

Hahaha ja ik dacht dat ze wat geels aan hadden en daarom koppelde ik dat. Zou dat wel jammer vinden want hou niet van valsspelers haha (heb trouwens echt een uurtje gekeken in die 50 uur maargoed)

Edit; volgens Juvat zijn ze dit wel

2 likes

9 likes

Ohh echt joh. Maar ze renden terug om het ei terug te brengen. En ze hebben er een gele kaart voor gekregen, dus ze hebben wel straf gekregen.
Hopelijk komen ze de dopingtest nog goed door :stuck_out_tongue:

2 likes

de nazorg is: het medische team en de redactie gaan je nog bellen.

bron: shownieuws

2 likes

Vind ik ook, hoor

3 likes

edit: slaapscore van komende nacht ook welkom

5 likes

Haha jaaaaa en de regie maakte er dankbaar gebruik van, want op t eind kwam hij nog in slow Motion voorbij :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

ook hartelijk dank namens J de M

de dansmarathon staat op plek 4 van best bekeken programma’s gister

https://kijkonderzoek.nl/component/kijkcijfers/file,d1-0-0-p

2 likes

Haha ja, misschien hetzelfde effect na een dagje pretpark, dat je in bed ligt en het voelt alsof je nog ff 20x in de Python gaat

3 likes

Jeetje wat een zwart gat ineens hè

8 likes

Dan maar weer kijken naar Tommy Teleshopping

3 likes

In eerste instantie was het inschrijfgeld 2.500 euro en de prijzenpot 200.000 euro. Toen de inschrijvingen te laag bleven, werd het inschrijfgeld verlaagd naar 100 euro en de prijs naar 100.000 euro.

Wtf wie zou er mee doen voor €2500 :sweat_smile:

1 like

Hahahaha yes dus we zijn niet de enige randdebielen in NL die hier tijd in hebben gestoken :joy::joy:
Wel laf van de rest, alleen de finale!

3 likes

keep 'em coming

3 likes