Nu op tv-topic (Deel 1)

Komt de dansmarathon terug?

• Ja
  • Nee
  • Twijfel

0 stemmers

Nee, dit is een voor de geschiedenisboeken

2 likes

WAT. John de Mol kwam op het idee nadat hij de film They Shoot Horses, Don’t They?, had gezien

Ik blijf bij mijn standpunt, John de Mol is een sadist

3 likes

Haha! En dan ipv geldprijs dat je het huis mag hebben. Dan is het format helemaal mooi passend in deze tijd. Dat spreekt John vast aan, actueel sadisme!

7 likes

Zolang je geen kijkmeter hebt, heeft het kijkgedrag van jou geen invloed op de kijkcijfers. Kijkcijfers worden gemeten via een panel. Deze groep mensen hebben allemaal thuis een kijkmeter en die houd het kijkgedrag bij. En met deze gegevens wordt berekend wat het gemiddelde kijkgedrag is van heel NL en dan krijg je de kijkcijfers. Dus je kan kijken wat je wilt zonder invloed te hebben op de kijkcijfers.

Ha. Dit kan voor mij zo in het waar-kwam-je-laatst-pas-achter-topic. Ik voel me nu wel een beetje naïef. :joy:

En jawel: Marcel en Aiman moeten Dansmarathon verlaten | shownieuws
Filmpje van de tuinbroekopa, ik had eigenlijk iets spectaculairders verwacht.

1 like
5 likes

Het enige wat ontbrak was een videoboodschap waarin John de Mol in de camera keek, zijn armen spreidde en riep: are you not entertained?

Echt zo acuraat

6 likes

Voor de liefhebbers, Tom Waes is weer op tv met reizen Waes door Nederland

6 likes

Voor wie nog de dansmarathon wilt nalezen

6 likes

Vind net dit, best cute programma! De make-over is ook niet overdreven en ze hergebruiken zo veel mogelijk (leuke meubelmaker). Het concept is dus: al je spullen worden uitgestald in een loods, je selecteert daar wat je nog wilt hebben en dan krijg je je huis helemaal georganiseerd terug. Viktor Brand kan bij mij ook weinig fout doen weet niet waarom.

2 likes

Heb gelijk zn om op te gaan ruimen ahhaha. Vond het nog wel meevallen op het eerste oog qua hoeveel spullen ze heb ben in die loods, tot ze de aantallen gingen noemen

edit: ik kijk nu de aflevering en vind het wel altijd stom als van die coaches gaan beslissen:“je mag maar 1 ding van je collectie houden.” Laat hem toch lekker zn 4 knuffels houden joh, heb jij toch geen last van

4 likes

Jaaaa ik wil dit ook voor mijn huis

1 like

Ja dat vond ik zo stom, dat voelde echt wegdoen om t wegdoen. Als je ergens emotionele waarde aan hecht … heb je straks eeuwig spijt. Das echt anders dan 35 Tina’s wegdoen

3 likes

Ik blijf echt fan van Ewout en zijn politie programma’s, vind het zo interessant!

11 likes

Ik ook. Ik woon zelf op weg dus ik vind dit seizoen extra leuk/interessant omdat ik een aantal gevallen nog wel herinner.
Merk wel dat er veel geknipt en geplakt wordt met o.a. de routes.

2 likes

Dat laatste zal wel zijn ivm de privacy. Maar desondanks vind ik dat ze nog altijd beat wel veel laten zien. Je krijgt er wel echt een beeld van vind ik. Niet dat het maar wat vaagjes blijft ofzo. Natuurlijk zullen we nooit alles weten maar toch leuk om te zien
Vind sowieso Ewout zijn programma’s goed. Heb laatst via Videoland zijn serie gezien over de Yes We Can jeugdkliniek. Heel interessant ook!

Volgens mij komt dit van een Canadees programma, waarbij ze ook alles in een loods uitstallen. Daar mochten mensen maar een beperkt aantal m2 houden in die loods.

Vond 't wel echt superknap hoe de meubelmaker van allerlei oude meubels iets nieuws maakt.

2 likes

Ik vind Herman Brusselmans echt walgelijk en vind het jammer dat Raven niet echt ECHT kritische vragen stelt

4 likes

Ik vind het perfecte plaatje dit seizoen ook wel weer leuk! Georgina :smiling_face_with_three_hearts:

1 like