Ahh ik hoop zo dat Georgina en Donnie zich nog kunnen redden in het perfecte plaatje
Ik vind Donnie echt leuk hahaha
Ahh ik hoop zo dat Georgina en Donnie zich nog kunnen redden in het perfecte plaatje
Ik vind Donnie echt leuk hahaha
Ik kijk Het perfecte plaatje voor Johnny en Donnie
Nee Donnie
Echt stom, vind ze beide leuk maar vond de foto van Donnie toch beter en denk dat hij ook wel meer potentie had
Haha Johnny verbaast mij zo hè! Echt leuk hoe hij zonder gêne die make-up op deed enzo haha. En Patrick vind ik ook heel leuk
Ja denk ik ook, vorige week had ie wel echt een goeie foto toch
Echt jammer dat ie er nu al uit is.
@kleinmaargroot ja Johnny vind ik ook echt leuk. Ging in Haarlem ook gewoon op straat liggen enzo
Kijkt iemand Jinek? Echt wat een verdriet, zo erg
Ik vind Donnie niet leuk, blij dat hij eruit is! Ik ben voor Frits en John, Juvat vind ik ook leuk.
Ik kijk nu 100 dagen in je hoofd maar ik vraag me echt af hoe en of die mensen toestemming hebben gegeven om op tv te komen want het gaat om best zware psychische problematiek
Ik vind het wel interessant
Ja ik vroeg me hetzelfde af. Die mensen die echt ernstig psychotisch zijn hebben echt geen idee waarmee ze instemmen. Geeft me toch een beetje een raar gevoel.
Elvis Presley!!!
Ik zit 100 dagen in je hoofd terug te kijken, en stoor me een beetje aan Tim die de hele tijd in zo’n interview modus gaat. Wordt hij erop aan gesproken, terecht ook, en dan gaat hij het daarna weer doen, bij een vrouw die 's nachts belt voor slaapmedicatie omdat ze aan het afkicken is. Camera er bovenop en Tim met z’n hoofd om de deur met z’n directe vragen, zat echt m’n tenen bij elkaar te knijpen.
Ik vind Georgina echt grappig en leuk, jammer dat ze het niet zo goed doet…
Ik heb nog niet gekeken maar was hier idd al een beetje bang voor, jammer
Net 100 dagen in je hoofd gekeken, weet niet goed wat ik ervan moet vinden.
Ik weet wel dat die Tim 0.0 ervaring heeft op dit gebied en ik me er aan stoor hoe hij te werk gaat en eigenlijk niet is voorbereid.
Ik heb het al gezien, maar ik ben heel benieuwd naar meningen! Ik kan er echt met niemand over praten, zo frustrerend haha.
Voor?edit laat maar ik zie t al hahah
Bubbel heb ik na de vorige keer ook opgezocht en opgeslagen. Die kende ik niet. En door de vorige zoektocht heb ik ‘alleen door jou’ leren kennen. Vind ik ook een mooi nummer.
Ik kijk nu niet, kijk de masked singer “live”. En k3 later maar terugkijken.
Ik zet de laatste tijd regelmatig mijn K3 Spotify playlist aan in de auto Thuis soms ook trouwens, ik word er gewoon blij van. Bubbel ken ik al best wel lang en vind ik echt een heel mooi liedje.
Bij welke aflevering is Nederland nu? 3? Kan je even een naam noemen van een auditie nu? Dan kan ik even zoeken welke audities jullie nu te zien krijgen zegmaar. (dan kan ik meedenken bedoel ik, niet spoilen ofzo)
Ah ja dit is inderdaad 4. Afleveringen 4 en 5 waren wel echt lekker spannend omdat de stoelen toen toch wel echt betekenis begonnen te krijgen.
Oh die Demi vond ik echt niks volgens mij. Die Anne nogwat vond ik wel heel leuk haha, maar denk niet goed genoeg.
Ben heel benieuwd naar je reactie op een van de audities deze aflevering