Nu op tv-topic (Deel 1)

Ik ben het helemaal mee eens dat vrouwen deze vragen vaker krijgen, maar dit is één van mijn favo programma’s en kijk het dus altijd en hij vraagt wel echt bijna altijd na familie en gezin en de impact van het werk :sweat_smile: ik vond wel dat hij idd in deze aflevering een beetje te veel zat op dat “schuldig voelen” en blij dat Femke dat ook zei.

Overigens vond ik haar schilderij keuze echt vreemd, al waren ze allemaal niet echt geslaagd :see_no_evil:

1 like

Ik vind het ook jammer dat het niet tegelijk wordt uitgezonden!

Dat snap ik inderdaad ook niet. Ze geven toe dat ze niet de beste zangeres of danseres is, maar dat van uitstraling en vrolijkheid zie ik ook niet zo? Vond haar vorige week meer een 90s danseresje (zoals in swingpaleis voor de belgen)
Julia en Celester vind ik wel leuk.

1 like

Ik word ook echt HELEMAAL leip van die gast, echt je kunt de tv niet aanzetten of Eus is wel weer ergens te gast. De horror.

1 like

@Oprah Mark Tuitert zit bij Humberto

2 likes

Baal zo dat de bootcamp van k2 zkt k3 alleen online te kijken is. Ik heb altijd zo veel problemen met de kijk.nl website en app -.- Ben nu ook al meer dan 1,5uur bezig en heb nog maar 30min gezien, want krijg steeds errors. Zo irritant

Bij dat eigenhuis en tuin gebeuren. Lult die hugo meer dan dat hib kookt rn die blonde vrouw stelt zulke domme vragen. Heb ook t idee dat hugo haar hier kan uitstaan

2 likes

Ik vind Ruth zo schattig bij het perfecte plaatje haha

3 likes

K2 zoekt K3

Wat is dit? Optreden door de jury. De audities zijn geweest dus ga weg.

OMG Gert

2 likes

Haha, wie?

Heb nu wel echt zin in een nieuw seizoen van de Verhulstjes

2 likes

WAJOOOO koppel bij 2 voor 12 heeft het woord zonder letters te kopen XD. Netjes heur

4 likes

Ook nog eens een belachelijk hoge score

Wie heeft Remi dit schijtnummer gegeven, sabotage

6 likes

Parols

2 likes

Wat een gezeik over die nummers trouwens. Ze moeten toch alles kunnen zingen, het is allemaal van K3.

Heel de aflevering is cringe :sweat_smile:
Lijkt wel een bonte avond

2 likes

Snap trouwens niet dat bij k2 zkt k3 weer de publieksjury stemt voor de persoon die meeste past bij k3 en de kandidaten mogen zitten op die stoelen. Dit hebben we toch al gehad. Echt saai :yawning_face:

En wij maar denken dat de dansmarathon een flop was :sweat_smile:

3 likes

Ik denk dat ik de bliepjes van K3 nummers tijdens het stemmen het leukste vond van de avond.

4 likes

Ik begrijp nu pas dat dit dus ‘De studioshows’ zijn… Had toch wat meer verwacht van “De studioshows” dit is afgezien van de containers precies hetzelfde als de audities. Wat een aanfluiting. En wanneer komen Hanne & Marthe in beeld als jury? En waarom kijk ik dit nog? :joy::sweat_smile:

4 likes