Nu op tv-topic (Deel 1)

Ik vond het daarom juist goed! Ik irriteerde me ook aan Tim, maar ik denk wel dat heel veel mensen zo denken en doen (onder het mom van ‘nieuwsgierigheid’ mensen niet meer als mens zien, maar als een soort studieobject). Dus dat het daarom juist mensen aan het denken kan zetten over hoe ongepast die manier van denken/benaderen is!

3 likes

Ik loop achter… maar wat kan die meid rolschaatsen hè :stuck_out_tongue_winking_eye:

Oh haha nee dat is gewoon een pannekoek :joy: Ik bedoelde Diede! :heart_eyes:

“Mijn hond is ook om op te eten, maar daar wacht ik nog even mee” :thinking::face_with_raised_eyebrow:

Oh haha ik vind haar echt fantastisch. Ik zag de auditie en dacht echt van jongens jullie kunnen net zo goed stoppen met zoeken :joy: Mijn vriend luisterde op de achtergrond mee en die vroeg of ze niet gewoon al in K3 zat. Maar denk dat ze misschien wel een beetje de Lauren wordt.

Bij auditie’s zoals deze DJ en die van Guus (afl 1) heb ik altijd het idee dat ze meedoen door een weddenschap ofzo.

Ja dat is zeker waar! Hopelijk steken veel mensen er wat van op, waaronder Tim.
Je ziet dat Nicolaas er wat meer feeling voor heeft.

1 like

Wie zit er naast Carlo bij O wat een jaar?

Ria Valk

2 likes

oke ik kijk dit nu net vanaf het begin:

https://www.kijk.nl/programmas/cupido-ofzo

maar snap niet waarom Wendy van Dijk er ook bij zit als Leonie ter Braak het veel leuker alleen zou kunnen doen. Hoop dat het verder een beetje respectvol gedaan wordt. En ik zie het verschil met (un)dateables niet helemaal, is het concept anders?

2 likes

Wel goede scène dit (wandelen met de ezel is de date maar de ezel is wild)

afbeelding

3 likes

Ik heb het ook gezien maar ik vond dat Wendy het wel leuk deed! Vind het echt een leuk programma. En inderdaad, love het ezel stukje :joy:

1 like

Ja, commerciëel

@DikkeKip Het is heel lastig om iemand te lezen als ze zo tegen je praat.

2 likes

Ah okay, dat wist ik niet. Excuus!

1 like

Oh nee is niet erg hoor!

2 likes

Ik ben echt helemaal in de war nu Eddy Zoëy blijkbaar Ranking The Stars presenteert. Ik krijg helemaal Take Me Out vibes. Maar goed, het is allebei slecht

2 likes

Kijkt iemand ook naar kleine treinen, echt een toppeogramma

6 likes

Haha ik wilde dit net komen vragen. Schakelde in en ben geïntrigeerd blijven hangen bij deze kneuterigheid.

1 like

Ik vind dat superserieuze commentaar ook zo goed

1 like

“Het is te plasticerig” over een nagebouwd treintjes tafereel :joy:

2 likes

Keek er nog iemand het perfecte plaatje?

Zo zonde dat John gaat stoppen! Dacht juist dat hij de finale nog wel eens zou kunnen halen

6 likes