Nu op tv-topic (Deel 1)

Ja ik heb het gezien! Echt super jammer inderdaad, had mooie foto’s. Maar goed snap hem ook wel met zo’n kans

Wel grappig trouwens want ik merk altijd weer dat ik er 0 verstand van heb. Ik zie vaak gewoon een mooie foto en dan begint de jury over kaders en onscherpte enzo :joy:

3 likes

Ja zo jammer! Hij had echt finalepotentie

2 likes

Ja, echt zonde!

1 like

Hahah ik heb hetzelfde hoor, soms vind ik een foto gewoon mooi en vindt de jury het ineens vreselijk

En soms vind ik een foto helemaal niet geweldig maar krijgt die wel een hoge score

1 like

Ja dit had ik ook echt bij het commentaar op Abbey haar foto van die reddingsbrigade/helikopter. “Het lijkt alsof het meisje een hele grote neus in de vorm van een helikopter heeft”. Sorry maar nee het is echt overduidelijk hoe deze foto in elkaar zit haha

1 like

Na 5 minuten Raking de stars weer afgezet. Ik kan het gewoon niet aanzien met Eddy. Bij Paul ging het zo natuurlijk af. Dit is zo slecht

Het ging vooral over dat vrijwel alle stenen namaak zijn. Maar ik vind het knap dat iedereen een uitgestreken gezicht hielden. Ik zou echt geen serieus gesprek met zo’n stenenverkoper kunnen hebben

2 likes

Was het leuk genoeg om terug te kijken? Met Paul vond ik altijd geweldig, maar ben niet zo’n fan van eddy

Ah ik vind Nicolas echt goed bij 100 dagen.

7 likes

Haha nee niet kijken!

1 like

SBS gebruikt ook echt overal dezelfde achtergrond muziek voor hè :joy:

1 like

Haha Harm Edens presenteert de Klimaatquiz op NPO 1 alsof hij bij Dit Was Het Nieuws zit :joy:

wow!! wat een emotie, geweldig

1 like

Ik word helemaal blij van Jochem Myjer in z’n luchtballon! :grin:

4 likes

@Shadina vond je er gisteren nog leuke kandidaten bijzitten?
De bootcamp kun je nu kijken op kijk.nl trouwens, die komt niet op tv in Nederland.

Ik ook! Sommige vinden hem echt te druk en aanwezig. Is ie soms misschien ook wel maar hij is volgens mij echt zo. Ongefilterd enthousiast haha. Ik kan er wel van genieten. Mooi programma. En zijn enthousiasme is wel herkenbaar haha. En aanstekelijk :yum:

1 like

Mijn favorieten zijn Diede, Remi, Julia en inderdaad Babette. Snap niet dat Babette maar op stoel 7 kwam ofzo. De hype rondom Luca begrijp ik ook echt totaal niet…
De kijkcijfers in Nederland zijn echt triest ja…

1 like

Ik hoop ook niet dat het een jongen wordt, het klinkt gewoon niet zo mooi, maar ik vind Remi gewoon zo leuk!
Laat even wat weten als je de bootcamp hebt gezien, ben benieuwd :slight_smile: (Zat laatst trouwens K3 zoekt K3 terug te kijken en wow het niveau lag daar 100x hoger. Daar zong tenminste bijna iedereen goed van de laatste 20 ofzo).

Ik vind dat Diede het eigenlijk heel goed doet. Maar ze is niet onbesproken: Opschudding over kandidate Diede uit 'K2 zoekt K3': "Ze trad op met zwarte piet" | Nieuws365

Tot waar zitten jullie in Nederland? Is de eerste Studio Show (geen live show, inderdaad, sorry) al geweest?
Ik vind het heel raar dat het niet gelijk loopt. Niet zo slim onderhandeld van Gert Verhulst en Studio100, terwijl die normaal hun marketing zo goed in orde hebben.

Ja ik heb dat ook gelezen maar dat interesseert me echt niks om eerlijk te zijn :woman_shrugging:t3: Als ze het daarom niet zou worden… Maar denk nog steeds dat ze de Lauren van het seizoen gaat zijn, de beste kandidaat maar ze wordt het niet.

Nederland heeft nu de laatste auditieshow gehad en de bootcamp staat online (komt niet op tv). In een spoiler voor als je wel alles al hebt gekeken: Heb sowieso het idee dat er weinig geld in is gestopt, de bootcamp was ook erg magertjes vergeleken met vorige keer en de studioshow (de eerste iig) ook vond ik. Amy en Julia zijn ook enorm de frontrunners nu, kan haast niet anders dat een van die twee het wordt denk ik. Maargoed ik vond ook Dirk ENORM gehyped worden en die ligt er nu (gelukkig) uit.