Nu op tv-topic (Deel 1)

Ik naam toch aan dat de live shows wel gelijk gaan lopen toch? Of zijn die in België al begonnen? Dan is er weinig live meer aan

Het zijn geen liveshows, volgens mij is alleen de finale live. Nederland loopt vanaf nu 1 week achter (ipv 2 of 3) en binnenkort heeft Belgie een week geen aflevering ivm een ander programma en dan loopt het voor de finale weer gelijk.

1 like

Bootcamp spoiler:
Nee ik snap Babette dus ook echt niet!!! Ik vond dat Jemaima, Chanel en Luca eruit moesten (maargoed dat kan natuurlijk niet). De golden tickets snapte ik ook niet helemaal… Ik vond Amy heel leuk in de bootcamp! Had daar eigenlijk niks van verwacht na de audities.
Het is af en toe lastig mijn mening te geven zonder teveel te spoilen haha, maargoed nu loop je niet meer zo heel veel achter gelukkig.
De optredens aan het einde per drietal waren ook echt zo slecht, op de laatste met Diede, Remi en Manou na dan…

Heb het veranderd!
Er zitten er een aantal bij die wel goed zijn, maar imo geen K3 zoals Kato, Manou, Celester. Ze kunnen alledrie goed zingen en dansen enzo, maar ik zie het gewoon niet voor me.

Ik denk dat de afvallers voor ons als publiek soms verrassend kunnen zijn omdat we niet weten wat ze van de kandidaten echt achter de schermen denken. Hanne en Marthe gaan daar heel intens mee moeten samen werken. Als iemand straalt op het podium maar niet op persoonlijk vlak bij H&M past, dan kan die persoon eruit liggen. Ook de mensen van zang en dans moeten een fijn gevoel erbij hebben om mee samen te werken. Ik vermoed dat omwille van persoonlijke redenen bij H&M en achter de schermen, ook kandidaten uit de running zijn gehaald.

Spoiler: eerste studio show:

Ik denk dat Giani er bijvoorbeeld is uit gehaald omdat ze het moeilijk heeft met de druk. Ik vond dat echt een goede kandidate, maar volgens mij te onzeker om plots op een hoog niveau te presteren. Dat was bij het bootcamp ergens duidelijk. Ze zaten allemaal samen en Giani deed ergens onzeker over. Toen zei Hanne: ben je ‘weer’ jezelf aan het vergelijken.
Babette vond ik ook een grote verrassing als afvaller, maar ze zullen er wel een reden voor hebben.

Wie kijkt er ook heeeerlijk schaatsen? :fallen_leaf:

4 likes

Jaa heerlijk gekeken! En kwam toen via Irene Schoutens instagram op deze docu terecht, ontroerend!

Ja dat is natuurlijk ook zo. Qua persoonlijkheid heb ik het idee dat K2 het liefst Amy heeft, voor zover we kunnen zien natuurlijk.

Ik zag het bij Giana eigenlijk helemaal niet, maar ze was wel een sterke zangeres! Denk ook dat Elise er indd uit is gegaan door al haar ‘gehuil’ tijdens de bootcamp.
Ben wel blij dat vanavond er wat bekendere liedjes komen ipv in de eerste studioshow, al heb ik wel wat nieuwe liedjes ontdekt tijdens de eerste show (Play-O en Bikini Vol Zand bijv). Hoop ook dat ze snel met K2 mogen zingen of in drietallen, solo is toch heel anders want dat zullen ze nooit hoeven te doen.

1 like

Ik ben naar K2 zoekt K3 aan het kijken op VTM. Jammer dat het niet gelijk loopt met Nederland want ik weet nog dat ik het 6 (?) jaar geleden heel leuk om het op EGF samen live te volgen.

1 like

Ik kijk ook! Ik heb nog geen favoriet, alleen Remi vond ik tijdens de audities echt top.

1 like

Ik kijk nu ook, maar vind dit inderdaad ook jammer! Vind het sowieso echt heel dom dat ze het zo doen, in Nederland krijgt het nu echt zo weinig aandacht…

Wat was Gordon een lul tegen Justine zeg wow, doe gewoon niet. Amy stond wel weer lekker mid mid bij de intro he.

Eindelijk een K3 waardig optreden! (Julia)
Diede wordt met de week slechter…

Ja ik vind haar zo een leuke uitstraling hebben! Ze heeft een grote gunfactor.

Ik snap de liefde voor Amy niet zo.

En wat goed gespeeld hè.

1 like

Ik ben het helemaal mee eens dat vrouwen deze vragen vaker krijgen, maar dit is één van mijn favo programma’s en kijk het dus altijd en hij vraagt wel echt bijna altijd na familie en gezin en de impact van het werk :sweat_smile: ik vond wel dat hij idd in deze aflevering een beetje te veel zat op dat “schuldig voelen” en blij dat Femke dat ook zei.

Overigens vond ik haar schilderij keuze echt vreemd, al waren ze allemaal niet echt geslaagd :see_no_evil:

1 like

Ik vind het ook jammer dat het niet tegelijk wordt uitgezonden!

Dat snap ik inderdaad ook niet. Ze geven toe dat ze niet de beste zangeres of danseres is, maar dat van uitstraling en vrolijkheid zie ik ook niet zo? Vond haar vorige week meer een 90s danseresje (zoals in swingpaleis voor de belgen)
Julia en Celester vind ik wel leuk.

1 like

Ik word ook echt HELEMAAL leip van die gast, echt je kunt de tv niet aanzetten of Eus is wel weer ergens te gast. De horror.

1 like

@Oprah Mark Tuitert zit bij Humberto

2 likes

Baal zo dat de bootcamp van k2 zkt k3 alleen online te kijken is. Ik heb altijd zo veel problemen met de kijk.nl website en app -.- Ben nu ook al meer dan 1,5uur bezig en heb nog maar 30min gezien, want krijg steeds errors. Zo irritant

Bij dat eigenhuis en tuin gebeuren. Lult die hugo meer dan dat hib kookt rn die blonde vrouw stelt zulke domme vragen. Heb ook t idee dat hugo haar hier kan uitstaan

2 likes