Ik vind Ruth zo schattig bij het perfecte plaatje haha
K2 zoekt K3
Wat is dit? Optreden door de jury. De audities zijn geweest dus ga weg.
OMG Gert
Haha, wie?
Heb nu wel echt zin in een nieuw seizoen van de Verhulstjes
WAJOOOO koppel bij 2 voor 12 heeft het woord zonder letters te kopen XD. Netjes heur
Ook nog eens een belachelijk hoge score
Wie heeft Remi dit schijtnummer gegeven, sabotage
Parols
Wat een gezeik over die nummers trouwens. Ze moeten toch alles kunnen zingen, het is allemaal van K3.
Heel de aflevering is cringe
Lijkt wel een bonte avond
Snap trouwens niet dat bij k2 zkt k3 weer de publieksjury stemt voor de persoon die meeste past bij k3 en de kandidaten mogen zitten op die stoelen. Dit hebben we toch al gehad. Echt saai
En wij maar denken dat de dansmarathon een flop was
Ik denk dat ik de bliepjes van K3 nummers tijdens het stemmen het leukste vond van de avond.
Ik begrijp nu pas dat dit dus ‘De studioshows’ zijn… Had toch wat meer verwacht van “De studioshows” dit is afgezien van de containers precies hetzelfde als de audities. Wat een aanfluiting. En wanneer komen Hanne & Marthe in beeld als jury? En waarom kijk ik dit nog?
Same. En vind julia, amy en diede overduidelijk favorietjes waar ze naar toewerken. Maar oke nog 4 afleveringen en dan zijn we weer verlost maar toch blijven kijken
Haha yes eindelijk kunnen jullie de eerste studioshow ook zien, ik was ook echt mega teleurgesteld. Sowieso waren de liedjes echt matig, en sommige optredens waren ook ronduit slecht, en mijn volgorde van wie het meeste kans maakte was ineens ook compleet andersom leek wel haha. Het voelt ook echt niet als een grote show ofzo.
Hanne en Marthe willen niet jureren want ze vinden het vreemd om te judgen over hun toekomstige collega (en evt best friend). Ik denk wel dat als we eenmaal bij de finale zijn dat Hanne en Marthe de keuze maken (al is het via stemmen manipulatie haha). Overigens geven ze wel hun meningen een beetje in K2 Zoekt Mee, heel leuk om te kijken! Vind die twee samen echt mega gezellig
Vond het ook vreemd dat ze Dirk helemaal geweldig vonden bij de bootcamp en er in de studioshow meteen uitgegooid wordt. Ik dacht echt dat hij de jongen in de finale zou worden (ik vind hem helemaal niks maar ok), maar ze zullen wel voor Luca gaan pushen nu, terwijl Remi 100x beter is.
De tweede studioshow is iig beter en vond ik eigenlijk wel vermakelijk ipv cringe!
Gelukkig! Er is nog hoop. Zag trouwens ook dat James Blunt ging optreden met twee kandidaten. Is dat de 2e studioshow? Echt zo stom dat NL en BE niet gelijk lopen . Is dat K2 zkt mee ook ergens in NL te zien? Ik zag wel kleine stukjes op YouTube. Zag er wel heel leuk uit!
Vind Marthe en Hanne ook echt heel leuk samen. Ik snap dat ze geen jury willen zijn, alleen nu lijken ze echt totaal geen invloed te hebben. Terwijl zij toch echt straks met die persoon samen moeten werken. Nou hadden ze natuurlijk wel invloed met de golden tickets, dat was dan wel goed geregeld. Komt ook gewoon dat ik ook veel liever kijk naar Hanne en Marthe dan naar de Gordon show.
Werd de bootcamp aflevering in BE wel getoond op tv? Hier dus alleen online, maar vond wel echt leuke aflevering en deed mij terug denken aan k3 zkt k3. En leuk dat Hanne en Marthe meer in beeld waren.
Dat gebeurt in de derde studioshow, vanavond dus. K2 Zoekt Mee is alleen op VTM online te kijken helaas, maar met de vpn van Hide Me kun je heel simpel gratis een trial account aanmaken voor een paar dagen (ik maak dus iedere week een nieuwe aan).
Gordon is echt verschrikkelijk, die vind ik iedere keer erger worden omg. Hij denkt dat hij alles kan en mag zeggen en hij vindt het ook nodig om alles te vertellen ipv het voor zich te houden. Hij zegt dingen ook altijd alsof het de waarheid is en dat vind ik ZO irritant. Ik vind de andere juryleden wel leuk en rationeel trouwens.
Ja in Belgie kwam de bootcamp wel op tv.
Thanks! Ik had nooit de moeite genomen om te kijken hoe een VPN werkt/via waar je dat het beste kunt doen. Nu dus ook daar accountje aangemaakt en nu kijk ik ook vermomd als Belg de tweede liveshow
Ik ben nu de eerste studioshow aan het terugkijken, maar begrijp even niet hoe het nou zit met die punten/sterren. Weet één van jullie dat?
De jury geeft 100 punten per persoon (dus max 500 in totaal). Die tellen ze op en daarbij komen dan punten van het publiek. Zijn dat er ook max 500?