Nu op tv-topic (Deel 1)

Oh in BE is het op zaterdagavond! Wist niet dat NL zover achterliep. Dacht na de bootcamp, die alleen online kwam, het gelijk werd getrokken of bijna door één aflevering achter te lopen. Ik zie ook nu steeds spoilers. Vind dat niet mega erg, maar wel irritant.
En thanks voor de tip! Ga ik even naar kijken, want k2 zkt mee lijkt mij echt leuk.

Ik zou graag Gordon eruit stemmen als dat kon. Wordt indd steeds erger. In de eerste studioshow voelt hij zich gelijk “bedreigt” door de aanwezigheid van Gert. Hij wilt gelijk de aandacht op eisen en blijft dat ook heel de show doen. Zo kinderachtig en niemand behalve hij zelf vind het leuk.

Ik mis ook wat diepgang in k2 zkt k3. In k3 zkt k3 leerde je de kandidaten echt beter kennen. Ik vind het nu zo oppervlakkig allemaal. Ik heb daarom ook niet echt een favoriet

Ik heb Mindfuck aanstaan. Ik weeeeet dat er heel veel nep is, maar ik blijf een klein kind dat in magie wilt geloven :pleading_face:

2 likes

K3 studioshow 3

Wat een aanfluiting wordt het nu echt… Gordon moet echt kapot, wat heb je aan die vent? Geeft helemaal geen kritiek alleen maar rotopmerkingen. Ingeborg is ook maar half aanwezig. Gert bekent geen kleur (snap ik). Samantha en Natalia zijn wel top. De kandidaten zijn niet te vertrouwen qua performance. Amy is de ene week goed en deze week heel slecht. Diede is heel sterk maar zie geen K3 helaas, ze straalt geen vrolijkheid uit. Julia is ook vocaal te zwak en vind haar persoonlijkheid matig, al vind ik haar verder wel echt mega leuk. Celester is een goede zangeres maar geen idee wat mensen in haar zien qua K-factor, voor mij heeft ze die echt 0,0, geen idee waar haar punten vandaan komen. Luca vind ik echt helemaal niks op meerdere fronten. Manou vind ik echt mega tof geworden ineens, maar blijkbaar toch niet ofzo? Snap de punten voor haar niet. Remi ben ik echt enoorme fan van en vind ik echt het perfecte K3tje, maar snap sommige van zijn kritieken wel. Kato was tof maar niet voor K3.
K2 leek ook zichtbaar verdrietig/boos na deze aflevering, volgens mij vallen hun favorietjes de hele tijd af (Manou, Kato) en blijven de mensen erin met wie ze volgens mij niet samen in een tourbus willen (Celester, Luca). Had overigens niet de golden ticket voor Remi verwacht maar ik was even heel blij hihi.
Ik weet eigenlijk nog steeds niet wie ik persoonlijk de beste optie zou vinden… Amy met de zangkwaliteiten van Diede en de power van Julia?

ETA: oja en die gastoptredens waren voor de helft echt gewoon saai. En de jury zei ook meermaals dat ze dat niet gingen beoordelen want het heeft niks met K3 te maken. Oke, waarom deden ze het dan…? Diede, Manou en ook wel Julia waren echt megagoed in die duetten.

1 like

Ik kijk nu vakantiehuis for life (ook lekker Nederlands en Engels door elkaar), vooral omdat ik geïntrigeerd was door de omschrijving:

De vijf duo’s zitten vastgeketend en moeten de cijfercombinatie van het hangslot vinden om zichzelf te bevrijden. Dan volgt een tocht van acht kilometer en moeten ze het renovatiebudget en de sleutel van een van de vijf chalets vinden.

Haha wtf?

2 likes

Sorry ik moet dit even kwijt en heb nog niet eens de hele aflevering gekeken:

die commentaar op Remi. WTF??? Die jongen kreeg van in het begin al zo veel commentaar. Hij zit echt bij de beste zangers en dan Gordon: “ja het was echt slecht”. Echt waar, als Remi ergens in meespeelt, ik zou een ticket kopen als steun. Ik zie hem niet per se in K3 maar die jongen is echt top.
Het optreden van Milow en James Blunt vond ik een beetje cringe, her niveauverschil was soms nogal pijnlijk.

2 likes

Wat voor een kutnummer had Remi ook weer gekregen. En dan krijgt Luca 100 punten van Gordon en Remi maar 30, alsof Luca 3 keer zo goed was als Remi! Ik vind het zelfs wedstrijdvervalsing, hij is absoluut niet objectief in zijn beoordeling en probeert volgens mij zijn favorietjes in de stoelen te krijgen door zijn punten. Ik vind Remi de beste jongen die er nog bij zit, en de commentaar van Gordon was er echt zwaar over. Snap echt niet wat die man daar zit te doen.

1 like

Ik ga de studioshow nu terugkijken. Waarom doet Jambes Blunt mee?! Wat heeft hij te maken met k3?! Zoooo raar dit allemaal. Mis de live shows eigenlijk en heb geen favoriet want het is inderdaad oppervlakkig van wat ik meekrijg.

Ik kijk net Jinek, daar was te zien dat hij meedeed aan de Duitse Voice, maar dat was dus een publiciteitsstunt…
Dus dat zal dit ook wel zijn?

Ja om zn nieuwe cd te promoten misschien. Vind niet zo geslaagd eigenlijk. Dat je bij een talkshow oid komt is nog wel
Ok, maar zo’n zangwedstrijd?

K2 zkt k3 is zo programma geworden waar je niet wacht tot de pauze om snacks en drinken te halen :see_no_evil:. Blijft het zo stom vinden dat we achterlopen. Ik weet namelijk al hoe het eindigt voor sommige kandidaten. En toch blijven kijken :sweat_smile::popcorn:

1 like

Ik vind Julia niet leuk maar ben bang dat zij een favorietje is… Ik vind haar niet iemand voor in een groepje. Ze doet me een beetje denken aan Jindra. Ik vind Diede trouwens ook helemaal niks haha

1 like

Ik heb zin om de schaar in Diedes haar te zetten. Ben ook niet zo’n fan, ook al zingt ze wel goed. Ik mis toch enige k3 uitstraling. Die heeft Justine dan weer wel, maar die zong minder goed.

Moet trouwens echt moeite doen om spoilers in de media te vermijden. Ik snap niet dat ze het niet gelijktrekken met België.

2 likes

Ze is heeft in elkgeval punten gescoord bij Gert :no_mouth:

Vind Diede ook niks. Is echt zo meisje dat alleen ja kan zeggen. Zie haar niet snel tegengas geven. Ze past wel in studio100, maar niet bij k3

2 likes

Ik vind al die grapjes over Gert met K3 meisjes toch zo vies he. Dat ie met de oude k3 sjanste a la, maar deze k3’tjes zijn jonger dan zijn zoon.

6 likes

Zo ongemakkelijk trouwens die interview momentjes met willekeurige voorbijgangers en de kandidaten in gekke pakken. Echt wie dat bedacht heeft…

Zegt iemand nee dat vind ik geen k3’tje en dan moet je als kandidaat die persoon verrassen met jouw aanwezigheid 🥲

4 likes

Maar ook gewoon zo’n random verkleedpak in een schoenenwinkel. :joy:

De ene heeft ook een pak aan à la een deelnemer van “the masked singer” en de andere een last minute Halloween outfit :sweat_smile:

Met k3 zkt k3 gunde ik echt veel kandidaten om te winnen, maar nu heb ik niet echt een favoriet of iemand die eruit springt. Hebben jullie wel een favoriet?

Manou :heart_eyes: Maar denk niet dat zij gaat winnen

1 like

Ik ben precies één van de weinige die de kandidaten wel goed vind. Misschien omdat ik zelf absoluut niet kan dansen en zingen.

Mijn favorieten zijn nu Julia, Remi en Luca.
Bij Amy heb ik te hard het gevoel dat ze bekend wil zijn. Idem voor Diede: zij doet het fantastisch, maar het lijkt me geen persoon die K3 voor altijd wil doen. En je moet het toch best lang willen doen.

1 like