Nu op tv-topic (Deel 1)

Ik vind het ook lastig. Diede vind ik leuk en steengoede stem, maar past niet helemaal in het plaatje. Amy vind ik ook leuk en perfect voor K3, maar haar zang is niet heel sterk. Julia wel oke maar word ik ook niet heel enthousiast van. De rest zie ik sowieso niet in K3.

1 like

Ik vind ze ook echt niet slecht alleen ze pakken mij niet zo (dit ligt ook gewoon aan het programma zelf) of vind ze niet de k3 factor hebben . Leuke mensen, maar niet persé tussen Hanne en Marthe. Dat is natuurlijk ook wel een nadeel. Je hebt al Hanne en Marthe. En daar moet je als nieuwe k3’tjs wel goed bij passen. Als het nu weer k3 zkt k3 was geweest dan had ik er denk ook anders naar gekeken.

2 likes

Het is misschien inderdaad wel anders dan K3 zoekt K3, maar dat was met Josje toen ook zo. Dat was uiteindelijk ook een goede samenwerking. Al was die hechte band er nooit die ze hadden met Kathleen omdat ze met haar K3 hadden gestart.

Dat is ook zeker zo. De eerste zoektocht heb ik wel gevolgd, maar kan mij er niet meer zoveel van herinneren :see_no_evil:. Ik vergelijk het nu ook steeds met k3 zkt k3, omdat ik dat toen zo leuk vond.
Vind het nu zo tegenvallen, maar dat ligt vooral aan het programma zelf dan de kandidaten.

1 like

Ahw vind wel cute dat Dirk en Gianna uit die kist kwamen

1 like

Yesss Manou. Ik vind haar zo leuk en oprecht

maar ik had net per ongeluk een spoiler gelezen :cry:

1 like

Ik heb nog niet echt een voorkeur, eerder een afkeur voor bepaalde mensen.
Ik ben wel heel benieuwd hoe ze het nou gaan doen, die finale zal toch tegelijk moeten. Je kan toch niet twee weken lang spoilers verbergen.

De finale gaat ook gelijk zijn. In Vlaanderen is het deze zaterdag geen K2 zoekt K3 omwille van voetbal.
Door het niet uitzenden van bootcamp in Nederland, lopen we dan weer gelijk.

1 like

Hanne en Marthe waren echt meega enthousiast over Manou haar optreden en dat ze de hoge noten haalde enzo en vervolgens wordt ze door de jury afgemaakt zo ongeveer, echt weer zo vreemd.
En Gordon die hoogstpersoonlijk de ranking creert met zijn punten zo ongeveer, omdat hij bang is omdat anders zijn nieuwe liefje Luca eruit vliegt.
Ik heb echt nog steeds een crush op Remi.
Oh en ik vond Julia en Amy echt heel goed deze week, en Manou ook.

1 like

Geen Even Tot Hier vandaag, vanwege voetbal :sob:

1 like

Zit iemand humberto te kijken? Jeetje wat een irritante dweil die horecamanager. :sob: Die wordt sowieso nooit meer ergens uitgenodigd om zijn mening te geven.

Echt hè bah. Nog meer haat op de horeca! Dankzij hem als “publiek figuur”.

1 like

Kijken jullie plakshot op NPO3? Ik kende het helemaal niet maar vind het best leuk😄.

1 like

Nou nou horeca uit Breda zit alweer bij Jinek. Gast loopt eens binnen bij het Amphia. Dan weet je hoe erg het is. Opgefokte gast is het.

1 like

Noooo die Johan? Wanneer wordt die man gestopt met een podium geven. Is een beetje als Hardwell; toen hij destijds zo bekend was kwam ‘ie ook overal opdraven als verrassing. Nee maar zonder gekheid, wat de stad doet stelt me echt zo zwaar teleur. Ben d’r echt niet trots op…

Vandaag was het ene Farid. Eigenaar van is café Nasseau.

Oh er zijn er meer :sob: ik hou echt van naar de horeca gaan, maar wat mij betreft mogen ze iedereen die zich er niet aan houdt en zelfs er zo’n schijt aan heeft als wat zij nu dus allemaal doen echt zwaar straffen

1 like

Bahaha bij Mes op Tafel zongen ze Call me by your name van Lil Nas x

4 likes

Hah echt! Ik ga terugkijken

Kijken meer mensen het perfecte plaatje? I love Ruth

Alleen jammer dat ze geen foto’s kan maken

1 like