Ja ik vind Ruth zo schattig, ben al blij dat ze het zo lang heeft uitgehouden (al was ze er eigenlijk al uit als John niet zelf was gestopt lol)
Het perfecte plaatje is echt nu by far mijn favoriete tv-programma op het moment, zo feel good! Mis wel echt een type als Stefano
Aha niet alleen mijn hormonen dus haha
Vanavond begint NL pas met de 3e studioshow van k2 zkt k3. België heeft morgen al de halve finale.
Blijft het zo stom hoe ze dat gedaan hebben. Sbs6 had gewoon kunnen scoren als ze het beetje goed hadden aangepakt. Nu komt het programma echt over als een “moetje”
Vind Manou zo schatje!
Wat een gezwam van Özkan bij Jinek over de rellen in Rotteram. Volgens hem komt het door de maatrgelen van de overheid en omdat de rek eruit is.
Nee idioot mensen zijn daar gewoon de stad aan het slopen en aan het rellen omdat ze daar ff lekker zin in hebben
Sowieso echt kennisarmoede laatste tijd bij Jinek, zo veel dezelfde discussies met mensen die er geen verstand van hebben
Nu vind ik dat er duizend keer betere experts zijn, die ook mediaervaring hebben om dit te duiden. Ik kan zo een lijst aanleveren. Maar: De rek is eruit, het draagvlak is smal, de overheid communiceert onvoldoende en is de mens allang kwijt en grijpt structureel te laat in en handelen vanuit politie werkt als vlam in de pan zijn doorgaans wel standaardverklaring voor rellen. Dit is een textbook rel: aankondiging mogelijke heftige maatregel, demonstratie, escalatie. Rellen zijn bijna altijd uitingen van onvrede. Als je nu een serieus gesprek aangaat met iemand die gister de boel kort en klein sloeg durf ik te wedden dat de motivatie politieke onvrede is. Boosheid, het niet kunnen volgen, ‘ik ging naar de demonstratie en zag de politie aggressief doen dus ik vocht terug’. Kan er vanalles van maken en dit is een symplistische weergave, maar iedereen die enigszins is ingelezen op dit soort dynamieken zat hier al een week op te wachten. Je kunt dit veroordelen zonder te doen alsof dit simpel eencellig volk is dat niet je ultieme feedback geeft op hoe het nou eigenlijk gaat momenteel.
Nu komen de burgemeester en minister president dit zwaar zwaar veroordelen als terroristisch geweld en verschrikkelijk tuig, want alles liever dan dat ze aangeven dat ze dondersgoed wisten dat de vlam ieder moment in de pan kon staan en ze dat niet konden voorkomen.
Ze liggen nu juist heel dicht bij elkaar juist. NL heeft net de kwartfinale gehad en Belgie heeft vanavond de halve finale, dus in principe zijn we deze middag eventjes gelijk. Maar alsnog stom ja hoor, ben ik het mee eens.
Ik kwam er van de week achter dat ik de finale helemaal niet live kan kijken
Niet dat het uitmaakt want Amy wordt het toch wel
VInd het nog steeds dooi dat Manou eruit gaat in haar beste week, Celester had er allang uit moeten liggen.
Ben even de filmpjes aan het terugkijken, 1 Op Een Miljoen was echt zo nice! En ik snapte de 100 punten voor Diede niet zo goed…
Ik kijk House Rules NL en die mensen krijgen gewoon een >8 voor een badkamer die niet eens af is. Hoe dan. Je kunt er niet eens in douchen, want er missen tegels en de vloer is niet gevoegd. En ik vond het gewoon lelijk
Ja dat is zo, maar vind het alsnog zo stom haha. Zijn we net niet even ver. In NL komt pas volgende week de halve finale en dag er na de finale. En indd snap niet dat Celester er nog in zit. Vind haar ook totaal niet passen bij k3. En Manou deed het zo goed! Echt jammer dat zij eruit is.
Ben trouwens heel benieuwd naar de halve finale, omdat de kandidaten dan gaan optreden met Hanne en Marthe. Hadden ze van mij wel eerder mogen doen. Het gaat uiteindelijk daarom dus vind het irritant dat ze daar dan zo lang mee gewacht hebben.
Nouhou VTM heeft hun website iets aangepast waardoor VPNs ineens ook niet meer werken Konden ze daar niet 1 weekje mee wachten, ik wil kijken!!
ETA: oh ik heb een linkje gevonden
Halve finale K3
Gordon met zijn ‘dingen moeten veranderen’, Nee Gordon het is prima hoe dat het is. Ik vind het persoonlijk helemaal prima dat er nu vier blonde meisjes in de finale staan.
Ik vond Diede het beste staan tussen K2 en Julia deed het ook goed. Amy is haar tijd echt voorbij, is ook gewoon echt geen podiumbeest. Celester val ik bij in slaap en ze danst slecht, ze zingt wel heel goed! Remi krijgt alleen maar kutnummers, Luca vind ik sowieso niet zo boeiend qua K3 (en waarom was zijn broek 3 maten te klein). Gert was wel écht veelste hard tegen Luca, echt onnodig. Maargoed dat Gordon dan over discriminatie begint kan echt niet want hij stuurde mensen eruit vanwege een outfit en hij stemde juist op mensen omdat ze zwart waren of voller waren.
Ik vind het wel leuk dat K2 schijt had aan het concept en geen jongen naar de finale had gedaan, had verwacht dat ze een jongen zouden redden zodat er een jongen in de finale staat.
Ik wil Remi mee naar huis nemen, ik ben echt verliefd.
Ik denk dat ze het intussen niet meer kunnen verantwoorden om Amy te kiezen dus het zal Julia wel worden.
Waar heb je gekeken? Ik kwam net ook tot die conclusie na wat klooien met VPN
Dus je kunt beter de podcast Daders luisteren
Ja, zitten paar dezelfde mensen tussen ook.
Jongens zorg ervoor dat het Mes op tafel één miljoen kijkcijfers krijgt. Dan is Herman de barman en Milou de quizmaster voor een keertje in het nieuwe seizoen
Van schermman tot barman
Oeh leuk, eindelijk kijken zijn er toevallig meer linkjes van eerdere afleveringen van k2 zoekt mee?