Wow nu Addy van Wichen uit helemaal het einde bij Kees van der Spek ontmaskerd. Hebben dus een hele Utopia opgericht voor “woke” (christelijke) mensen
Vond het toen ze in Chili waren best sympathiek overkomen op tv
Wow nu Addy van Wichen uit helemaal het einde bij Kees van der Spek ontmaskerd. Hebben dus een hele Utopia opgericht voor “woke” (christelijke) mensen
Vond het toen ze in Chili waren best sympathiek overkomen op tv
Ik ook niet! Ben benieuwd wat er precies gaande is
Oh nee dat verhaal heb ik gemist.
Wat een bijzondere ideeën en gedachtegangen hebben zij zeg, wat nu in deze aflevering naar voren komt
Wtf
Was net in een voorstukje ook dat hij idioot begint te schreeuwen tegen een vrouw. Ws van het programma? Echt een eng mannetje
Edit: oh nee, die vrouw is al een gedupeerde van hem
Wat bizar dit hahaha! Ze hebben er ook een mega lange blog over geschreven op hun website zeiden ze bij Boulevard. Echt zo’n lang verhaal.
Jemig hij heeft echt een zoveel leugens verzonnen en illegale plannen gehad. Echt bizar
Ze was het er niet mee eens dat Kees complot zei
Ja ik heb Helemaal het Einde toen ook best intensief gevolgd en vond het altijd wel een leuk gezin. Kon me ook helemaal niet herinneren dat daarin überhaupt naar voren is gekomen dat ze christelijk zijn en nu blijken ze ineens super christelijk te zijn. Die meiden hebben op instagram ook allemaal quotes in hun bio zoals ‘Follower of Jezus’ ‘God woke you up for a reason today’ en ‘Als ik en meer mensen verdwenen zijn en er overal hoopjes kleding liggen, dan zijn wij opgenomen door Jezus en bij God’. Ik heb echt het idee dat die vader helemaal wappie is geworden met zijn flat earth theorieën en dat dat hele gezin daarin meegesleurd wordt. Heb net die hele blog gelezen en vooral deze eindpassage: Verder nog een laatste tip: begin eens met het lezen van de Bijbel. Dat is een boek wat iedereen in zijn/haar leven toch ooit eens gelezen zou moeten hebben. Daar staan trouwens ook bijna tweehonderd bewijzen in dat de aarde vast staat, plat is, een koepel/firmament heeft, de zon over de aarde beweegt, klein en dichtbij is en niet 150 miljoen km ver weg, en ga zo maar door. Daarnaast raden wij je aan om de website www.deplatteaarde.nl en de film “Level. The truth is hard to swallow” eens te kijken. Als je enkel op ‘flat earth’ googlet, krijg je namelijk (helaas) ook veel zooi, omdat die boeven na 2015 uiteraard de algoritmes veranderd hebben. (In dat jaar scoorde de zoekopdracht ‘flat earth’ het hoogst in Google).
Kees, het beste en Gods Zegen!"
Hij was eerst overdonderd. Nu lult ie weer net zo hard als eerst
Wel jammer dat ze daar in Portugal waarschijnlijk niks meer mee kunnen en dus kunnen fluiten naar hun geld
Ook iedereen gaat weg dus. Top
Zelfs dat kind zegt dat de aarde plat is
“Bewijs maar dat die bol is”
Adele
Wat een vrouw ben ook echt verliefd op haar jurk en de locatie is ook echt prachtig
Meer mensen die kijken? Of is dit een impopulaire mening?
jaa, heb het ook gekeken! Love Adele!
Die locatie, echt wauw.
Waar kijk je dat?
Npo3! Is net afgelopen op live tv, maar ik kijk het terug
Gevonden!
Enig idee wanneer die andere show te zien is?
Bedoel je dat interview met Paul de Leeuw? Dat is donderdag lees ik, 21.30 op npo1
Nee, ze heeft ook een show inhet palladium gegeven. Zijn wel fragmenten van te vinden maar niet hele show.
Jaaa, Oprah en Adele. Goede combi. Blijf het bewonderenswaardig vinden met hoeveel gemak ze zingt en alle uithalen doet. Leuk mens ook, lekker normaal. Was fijne tv.
Ohh dat heb ik gemist haha
Dat alles van Addy van Wichen doet me trouwens ook echt denken aan het Ruinerwold gebeuren.
In afzondering leven, niet willen inschrijven in land/gemeente want dan ben je niet vindbaar, gekke onwaarheden denken uit christelijke overtuiging wat Gods wil zou zijn, niet geloven in Nederlandse maatschappij/systeem, overtuigd zijn van bepaalde zaken zoals dat de aarde plat is. Echt toxic hoor. Zeker met die kinderen erbij. Krijg er echt nare vibes van