Joepie weer zin in het perfecte plaatje vanavond. Vind Juvat echt de mooiste foto’s maken overall.
Ik vind het leuk om te zien dat Georgina het zo goed doet, terwijl ze best een lastige start had in het programma.
Verder erger ik me aan de jury, vooral Cynthia. Zij lijkt er altijd iets uit te willen pikken om op te zeuren.
Verder erg leuk programma!
Ja Georgina echt super goed ook! Zij en Juvat moeten sowieso naar de finale. Die doen het consistent gewoon goed ofzo de laatste tijd. Frits en Patrick en Bridget wat wiebelig.
Weet iemand hoe die fotografe van vandaag heette? Monique…?
Monique Roodenburg
In het begin ging Georgina nog bijna naar huis en nu doet ze het zo goed, echt leuk!
Denk dat Juvat het meeste oog heeft voor het maken van foto’s en dat hij de finale wel haalt
bij op1 maakte die man van buurtzorg net een woordgrap en je zag echt een kwinkslag in zijn ogen over zijn eigen grap.
Kijkt nog iemand k2? Vind het nu wel echt een leuke aflevering nu ze met zijn drieën moeten optreden! Jammer alleen dat ik alweer spoilers heb gelezen wie er uit gaan vanavond
Ja ik vind het ook leuk al weet ik de uitslag al. Dit hadden ze wel eerder kunnen doen! Je ziet ook duidelijk de sfeer tussen K2 en de kandidaten vind ik
Hoorde ik Gordon daar nu voor het eerst iets redelijks zeggen?
Ik vond dit optreden van Luca echt wel leuk
Ik vond die kleding van Luca net echt lelek, zo met een shirt in z’n broek leek niet mooi. Nu is het iets beter, maar z’n jasjes lijken gewoon te kort.
Ik vind het wel echt opvallend hoe jong sommige kandidaten overkomen tussen Hanne en Marthe. Denk dat Kato er qua fase veel beter had gepast
Ja, ik ben nog steeds team Kato.
Ik ben wel benieuwd wie jullie favoriet is! K2 zoekt K3
- Diede
- Julia
- Amy
- Celester
0 stemmers
WHahaha die Klaasje, die kan niet wachten om weg te zijn joh
Ahhh echt medelijden met Marthe, die keek echt sip.
Leuk om Klaasje nog even te zien!
Wat zal Marthe balen zeg. Van alle weken dat je corona kan krijgen uitgerekend nu. Gelukkig is ze er niet zo ziek van.
Besefte mij pas net dat er nog maar 1 Belgische in zit. Was mij eerder niet opgevallen
Ik vind die Tooske en Kurt echt niet leuk presenteren Het is allemaal zo ingestudeerd