Hoe kijken jullie de finole? Met een vpn?
Ik kijk het via de site NLziet want lig in bad Moet je wel een account aanmaken maar 1e maand is gratis
Gewoon op sbs!
Hahaha Marthe die meedoet via dat videobellen
Ach ik heb wel echt te doen met Marthe, ze hebben het wel leuk opgelost!
What a time to be alive right
Had helaas niet anders verwacht.
Jeetje arme Marthe. Ik hoop dat ze zich oké voelt. Optreden als K3 lijkt me sowieso al intens, laat staan als je Corona hebt.
Hanne is wel echt geboren om een K3tje te zijn
Blijft de nieuwe K3 formatie een succes?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ze hebben ook even een blik onbekendere k3-nummers opengetrokken.
Ja vraag me ook wel een beetje af hoeveel druk erachter is gezet om haar wel op deze manier mee te laten doen. Of ze daar zelf nog een beetje keuze in had of dat ze gewoon zeiden ‘ja ja pech, paracetamol erin en ga maar voor je rolgordijn staan’
Ging het hier gister niet over bij de juryleden, dat ze ook moesten leren er te staan als ze niet fit zouden zijn?
Haha zijn allemaal nieuwe nummers dus indd nog onbekend xD
Oh haha die medeling heb ik dan even gemist.
De jury was duidelijk wel een stuk minder enthousiast dan bij Julia
Ja iemand van de jury (dacht zij met de rode haren) had het erover. Dat je niet even je kan ziek melden. Show must go on
Ben ik ook benieuwd naar.
Ze lijkt mij heel dapper en flink, maar ik denk dat als je eigendom bent van Studio 100 ziek zijn ook gewoon geen optie is. Ik snap dat jonge mensen dromen van een leven als K3tje maar ik denk dat het behoorlijk beklemmend is.
Ja je zit echt in een enorm keurslijf. Totaal geen invloed op je agenda en zo ontzettend veel shows per week. Dat moet je wel echt liggen en vind het al knap dat Klaasje dat vijf jaar heeft volgehouden hoor.
Kreeg net wel echt het gevoel dat ze er echt helemaal klaar mee is en best tegen haar zin er staat vanavond. Allemaal van die politiek correcte antwoorden ook die ze gaf.
Aaai Amy