Nu op tv-topic (Deel 1)

Kijk nu de afl van gisteren van Perfecte Plaatje maar vind het eig heel vervelend dat Georgina helemaal niet naakt wilde gaan, leek ze heel vastberaden in… en uiteindelijk doet ze het toch wel omdat ze zijn foto niet wil saboteren. Ze geeft het ook steeds aan, doet ze al wanneer dje opdr gegeven wordt en niemand doet er wat mee (misschien achter de schermen wel maar nu lijkt van niet, vooral omdat ze uiteindelijk toch naakt gaat).

4 likes

Ja en volgens mij is ze er achteraf ook nog steeds niet blij mee ondanks dat de foto mooi is geworden, want op Juvat’s insta reageerde ze iets in de trant van ‘het was even meh’

Ik snap niet zo goed waarom Juvat niet gewoon een mooie outfit uitzocht aangezien het toch geen replica hoefde te zijn van her origineel

2 likes

Oh kan die comment niet vinden, verwijderd miss?

Ik zag wel deze reactie van William Rutten

Ze hebben dus wel aangeboden dat ze kon ruilen.

Ik hou echt van border security en ze hebben nu een marathon. Heeeerlijk al dir sneaky mensen betrapt zien worden.

3 likes

Het hoort er helaas bij :sweat_smile: Maar om eerlijk te zijn kan ik niet zeggen dat ik Hanne, Marthe of Klaasje nou mega sexy vond. Hele mooie vrouwen hoor, maar niet speciaal sexy ofzo (wat Julia wel enigzins is, maargoed doet ze ook niet expres ofzo).
Ik vind die auditie van Hanne zo leuk om terug te kijken! Ik vond haar tijdens het programma echt helemaal niks maar vind haar nu echt top, het beste K3tje ooit. Ik denk ook dat Julia beter gaat passen dan Klaasje, vond haar nooit 100% aanwezig.
En ik heb vanmiddag tickets gekocht voor de show volgend jaar :see_no_evil:

1 like

Chantals pyjama party. Wat een witte wereld is dat toch.

2 likes

Dat is lineaire televisie sowieso

4 likes

O huh ik zie hem idd ook niet meer! Maar weet echt zeker dat ik dat heb gelezen

Gerri bij Sterren op het doek :smiley:

1 like

Had het nu echt leuker gevonden als Hanneke Groentenman het nog deed

Edit: er heerst veel liefde voor de wasmachine in het programma

1 like

Ik vind dat tweede schilderij tot nu toe echt tof

en de derde ook!
Gerri heeft echt keuze zo.

1 like

Begin langzamerhand te denken dat Gerri Eeyore is in menselijke vorm. Ik vind de eerste het minst

Wat bedoel je daar precies mee? Dat er bijna alleen maar witte mensen in het publiek zitten? Of iets anders? (Oprechte interesse want wil wat bewuster worden van dit soort dingen)

Dit dus. Twee uitzendingen terug was er denk ik eenmaal een donkere koppel en die stond dan in de finale. Geen idee hoe de selectie verloopt van het publiek. En of dr überhaupt niet-witte Nederlanders zich opgeven, maar het valt mij en m’n man al meermaals bij het zappen op dat het zo is.

2 likes

Milow bij Even Tot Hier, zo’n fijne stem :smiling_face_with_three_hearts:

Edit wow zelfs twee liedjes! Haha

4 likes

Eoooo, eooo, eo gaat niet verder met Andries :notes:

Milo heeft echt wel die prijs verdiend

2 likes

Voor de liefhebbers van k2 zkt k3. Er is een follow up gestart genaamd k3, een nieuw begin. Voor iedereen in Nederland: K3, een nieuw begin Aflevering 1 - YouTube

Wacht niet te lang met kijken, voor je weet is het er weer af gehaald.

4 likes

Geweldig quote bij maestro

Ik ben er blij mee. Ik denk niet dat ik het kan, maar ik heb er zin in

3 likes

Ja leuk hè! Een mooie koppel hebben ze uitgekozen om te interviewen.

1 like