Nu op tv-topic (Deel 1)

Familie van mijn vriend zit zometeen als bouwteam in dat tinyhouseprogramma. Ik bereid me nu al voor op veel reclame. :see_no_evil:

Ohhh wie waren dat? Vond die ene uit Zeeland super sympathiek overkomen!

Welke team is? Ik ben benieuwd welke zo wint.

2 likes

Oh shit sorry ik bedenk me nu dat ik een oude aflevering keek op videoland :face_with_hand_over_mouth:

Van de mannen. De hoofdbouwer + broer zijn zijn neven.

1 like

Zo leuk, Perfecte Plaatje gaat nu natuurfoto’s maken. Zag al zo’n mooie vos in de preview :smiling_face_with_three_hearts: Blijkbaar kun je die daar gewoon van zo dichtbij zien?! Ik dacht dat die vet schuw waren

Ben benieuwd wie er naar de finale gaan! Ik denk Juvat sowieso

Als Juvat niet gaat winnen snap ik het ook niet meer hoor

Hij presteert al sinds aflevering 1 gewoon goed. Bijvoorbeeld bij Georgina heb ik het idee dat ze maar wat doet en er af en toe met geluk gewoon goede foto’s tussenzitten

1 like

Echt jammer dat die voetballer eerder stopte, had hem wel met juvat in de finale zien staan.

3 likes

Ik denk Juvat en Georgina.

Voor mijn gevoel heb je ieder jaar een Georgina die eigenlijk maar wat doet maar dan wel goed scoort :joy: ik denk wel dat Juvat wint omdat hij als enige ook echt nadenkt wat een foto goed maakt

1 like

Juvat vind ik soms niet zo verrassend ofzo. Georgina verrast me meer

Edit hahah love Patrick. Het thema is betrapt :joy:

1 like

Patrickkkk <3

2 likes

Wie is dat met Juvat. Zijn zusje ? Ik heb het even gemist wat hun relatie is.

Een vriendin

Ik vind die serie van Frits zo ontzettend saai?

2 likes

Ik ook! Verder kan ik het wel waarderen dat hij qua techniek altijd wel iets “probeert”, zoals nu weer dat bewegend beeld en bij de wildlife shoot het tegenlicht. De andere kandidaten doen dat veel minder en letten vooral op het onderwerp

1 like

Ahh die shoot van juvat vind ik echt mooi <3

Die van Frits echt mega saai :face_with_hand_over_mouth:

Hmm denk dat Frits weekwinnaar wordt maar wilde hem eigenlijk eruit deze week :joy:

Denk dat Georgina nu eruit gaat

hoe dannnn