Nu op tv-topic (Deel 1)

Ik ook! Ik had nog een vlog gekeken van Sanny (irritant maar oke) & daar zegt Rachel dat ze 3 maanden meerdere dagen per week zijn bezig geweest met het businessplan met mensen due er verstand van hebben e.d. Dat plan in Rachel’s vlog zag er ook heel uitgebreid uit. Vind het in deze serie tot nu toe net lijken alsof ze hen willen neerzetten als mensen die maar wat doen haha.

1 like

Denk dat alles slopen goedkoper is dan wat ze nu willen doen; alles opknappen.

2 likes

Komt op mij over als te veel lullen (sorry: dROmeN) en weinig poetsen

Oh ja ik geloof helemaal dat dat expres zo is gedaan, is zo lekker voor dat imago “hi hi hi kijk hoe onvoorbereid we zijn! en woooooooooow wat maken we er toch iets tofs van!” dat superavontuurlijke impulsieve hippe imago :S

4 likes

Deze mensen kopen iets voor meer dan een miljoen en gaan nu pas nadenken

De huisvriend

1 like

Ze zijn nog niet eens begonnen en nu al meer geld vragen

Maar ik denk wel dat het mooi kan worden verbouwd, maar als je zo’n heel park in één keer een insta make-over wil geven heb je echt veel spon en veel mensen nodig. Zou het in dit geval ook echt wel slim vinden om veel te laten sponnen, doen ze bij woonprogramma’s toch ook?

1 like

Oh en ik vind papa huismuts echt :heart::heart::heart:

7 likes

Rachel kennende gaat ze dat ook zeker doen. Ze hebben hun hele eigen huis ook gespond toch?

1 like

Ja daarom. Vind het alleen maar slim in dit geval, gebruik maken van je netwerk

Ahhhhhhhh deze man :broken_heart:

2 likes

Ach wat is die vader een lieverd

5 likes

Wel een muy dikke droom

2 likes

Ja denk ik ook maar vind ik zo irritant. Zo’n verkeerd beeld alsof een investering van 1.5 miljoen niks is en je zo even krijgt en doet.

2 likes

Impopulaire mening maar ik vind Willem wel leuk :grimacing: misschien omdat ik ze beide ontmoet heb en hij echt veel leuker was/deed dan Rachel.

2 likes

Op een fandag? :eek:

1 like

Whaha shit ik zit te kijken naar Bevrijdingsdag op NPO 1. Beetje spijt nu want Claudia de Breij is er

2 likes

Grappenmaker, voor een samenwerking!