Zoutkamer???
Dure cursussen verkopen die lopen als een gek. Moneyzz
Wel echt benieuwd wat 't uiteindelijk gaat kosten om daar te overnachten
‘doe wat je zegt’, ik mag die papa wel.
Veul
Reggie heeft echt een niet lullen maar poetsen mentaliteit
Ze vergeten denk ik echt voor een groot deel het onderhoud en dagelijkse dingen die moeten gebeuren
Ik heb zo’n hekel aan mensen die zo communiceren als die blonde vent. Alsof je een kleuter bent: ik heb je gehoord, ik hoor je frustratie, we gaan er wat mee doen
Hahahahahahah Sita lekker to the point
Gister werd door (enkelen van jullie) jullie op die Laetitia ofzo gegeild toch? Die is nu aan het zingen! Geen fijne stem
Dat leren ze je in management trainings voor feedback gesprekken, om escalatie te voorkomen en mensen te laten zien dat je luistert. Ik werd er zelf alleen maar gefrustreerd van.
Ja, zoiets dacht ik al. Bij mij escaleert het juist als iemand zo tegen me praat. Word er echt agressief van.
Sorry weer NPO1
Woo Maan is echt zooo veranderd in haar gezicht. Sick
Hahah ja sorry ik moet ook m’n ei kwijt En idd ze is nooit onsympathiek ofzo, good for her dat ze zoveel succes heeft
Ik ben net pas terug gaan kijken maar love Reggie.
Hoezo hebben ze nog nooit van vergunningen gehoord??
Ja maar hoe kan je nou weten dat je vergunningen nodig hebt voor een vakantiepark???
Kak was dit programma vergeten ik dacht dat hrt vandaag dinsdag was haha. Nja kijk hrt morgen maar terug met jullie commentaar ernaast.
Misschien zijn ze alleen bekend met licenties?
Misschien dus toch een Wylde Pad x Ik vertrek?