Nu op tv-topic (Deel 1)

Rene LeBlanc en Immanuelle Grives bij De gevaarlijkste wegen, in Colombia?! wtf waar kijk ik naar

1 like

Zo leuk dat Project Rembrandt weer begint, vind het altijd superknap wat de kandidaten maken. Bij gebrek aan een open cultuursector dan me dan maar hier mee vermaken

12 likes

Het lijkt me wel echt lastig om een portret in drie uur te schilderen. Als je bedenkt dat bij sterren op het doek ze er weken tijd voor hebben…

4 likes

Had niet verwacht dat het intro van Dommel gezongen zou worden bij het Mes op Tafel, maar ik ben blij verrast.

3 likes

Nou wat gaan jullie kijken vanavond?

Ohja nachtdieren wel leuk!
Vind sowieso dat er weinig leuke programma’s op tv zijn de laatste tijd. Ik mis het perfecte plaatje :frowning:

1 like

Wij vinden er op woensdag ook niet veel aan op tv. Hebben nu maar Hunted teruggekeken van maandag. Toen keken we help mijn man is klusser live

1 like

Hij is jaren mijn bovenbuurman en klasgenoot geweest.

2 likes

Ik kijk pas sinds kort first dates, maar het valt me op dat echt maar heel weinig mensen op een tweede date gaan. Soms denk ik ook weleens, een gevoel/klik moet je ook wat kans geven :woman_shrugging:

Nu overigens echt een hele leuke match haha

2 likes

Lol natuurlijk heeft deze aflevering 2 matches nadat ik dit typte :joy:

2 likes

Oooh dat meisje met krullen en een waslijst aan eisen vond ik heeeeel erg naar en wilde haar bijna gaan slaan.

3 likes

Dat mega irritante koppel bij Sander en de kloof

Wat een schijtmensen. Hoerige huisjesmelkers

6 likes

Ja vind die wenkbrauwen ook helemaal kut en ik gun ze een failissement en allemaal kut huurders

3 likes

Great property experience :face_vomiting: En dan die springende mensen met een ‘waanzinnige mindset’.

Ik kan er ook nog steeds niet bij dat Sander in aflevering 1 zegt dat ie bij de rijkste 10% hoort, dat is toch eerder 1%?? Of is dit echt zo?
En huilie, je woonde als enige in een kasteel en al je vriendjes niet, huilie

1 like

Volgens mij kan je vrij makkelijk investeren in een tweede (3e, 4e etc) pand wanneer je een beleggingshypotheek afsluit. Je moet dan ongeveer 20% van de koopprijs zelf financieren en 80% gaat dan via zo’n hypotheek. En die 20% kan je dan weer halen uit de overwaarde op je eerste woning of bij een tweede, derde etc woning uit winst uit verhuur. En die winst is hoog vanwege allerlei belastingvoordeeltjes.

1 like

Haar schoenen waren zo mogelijk nóg erger :sob:

7 likes

Die 40.000 haal je dus uit de overwaarde van je eerste woning. Dus je maakt de overwaarde van je eigen woning ten gelde en vervolgens kan je daarmee een tweede pand kopen.

Ik vind dit echt totaal overdreven. Hij maakt reclame voor een broker, boeiend

2 likes

Als je bij de rijkste 1% hoort, hoor je ook bij de rijkste 10% dus er is geen woord aan gelogen.

Hii zal behoorlijk welvarend zijn, maar ik weet of hij in de categorie ‘ziek rijk’ valt?

2 likes