Kijkt best leuk weg, het verraste me eigenlijk dat theoretisch opgeleide vrouwen significant meer drinken dan praktisch opgeleide.
Ik ben benieuwd wie je precies bedoelt. Is er een achternaam gezegd? Uit ervaring weet ik wel dat sommige longartsen echt echt echt heel veel verdienen. De meeste zijn wel ouder dan 50 jaar en wonen in miljoenenpanden.
ik was ook al op zoek is de vrouw van die twee de longarts? iemand anders zei dat ze niet voor altijd op de ic wilde blijven werken dus misschien longarts-intensivist?
Ja die verdienen helemaal bakken met geld! En bij ons ook diegene die het slaapcentrum erbij doen —-> OSAS is waar het geld ligt.
Oh ik dacht dat die vaker in loondienst waren? Lijkt me echt geen leuk werk om echt voor de lange termijn te doen dus snap dat ze ergens anders inkomsten vandaan haalt
Ik ga dit weekend vast even verder speuren, ik hoor het graag als jij eerder info hebt haha
Haha ja ik laat het weten kan voorlopig toch niet meer slapen met baby nummer 2 . En bij ons zit iedereen in de maatschap. Kan zeggen dat het slaapgedeelte 40% van het inkomen van het hele maatschap binnen haalt
maar dat zijn wel de oudere longartsen.
Job en Melanie Gutteling, hij ingenieur en zij longarts.
Hier vertelt ze ook hoe ze zijn begonnen en hoe ze meer huizen kon kopen. Door overwaarde uit hun eigen huis.
Thanks! Zo hallooo waar haalt zij het tijd vandaan. Ook nog 4 kids. Vastgoed investeerder. Coach. Ik ben al blij als ik om 8 uur op werk kan verschijnen.
Als je nachtdienst hebt gehad kan je overdag gewoon aan je ondernemingen werken natuurlijk
Kwestie van de juiste mindset hebben natuurlijk. Oohja en de juiste mensen kennen.
Ik vond het ook echt een bizar stel. Maar ik ben nog wel veel bozer op het systeem wat ze bijna vráágt zich zo te gedragen dan op de individu zelf.
Ik vond die golf dude bijna erger. ‘Iedereen kan een eigen bedrijf beginnen en opklimmen’. Nee?!! Niet iedereen kan dat?! Natuurlijk niet. Alsof je zo’n groot financieel risico kunt nemen als je al net aan je huur kunt betalen.
En die andere huisjesmelker. ‘Nee hoor, starters hebben geen probleem. Pas als je minder dan €60.000 verdient heb je misschien een probleem’
Ohhhhh ja nee dan valt het mee inderdaad.
En dan te bedenken dat de belastingdienst duizenden levens verwoest heeft voor wat schamele centen in het toeslagen schandaal op HETZELFDE MOMENT mensen stinkend rijk laat worden uit huurinkomsten zonder ergens naar om te kijken.
Het is echt bizar wat er in Nederland gebeurt en ik vind het mega goed dat Sander hier een (tot nu toe vrij scherp) programma over maakt. Al staat ie mij als persoon erg tegen, dit pakt ie tot nu toe wel goed aan.
Eén zinnetje over lange wachtlijsten in de sociale huur en wat leuke sfeerbeelden van portiekflats, maar verder geen woord over dat deel van de samenleving. De kloof bestaat in dit programma vooral tussen de advocaat die huisjesmelker is en de advocaat (of was het notaris?) die geen huis in Amsterdam kan kopen en gedwongen in het Gooi moet wonen.
Huh? Heb je de aflevering gekeken?
Er is ook behoorlijke aandacht geweest voor een vrouw met een baan in de zorg en een inkomen van 1900 bruto die noodgedwongen in een tochtige onhoudsbehoeftige studie woont voor 800 euro. Nee, het is niet precies wat jij had willen zien in de aflevering maar er is wel degelijk aandacht besteed aan het tegengesteld soort mensen: de mensen die noodgedwongen te duur huren van de huisjesmelkers.
Niet mee eens. Er is in Nederland opzich ‘genoeg’ voor iedereen, maar er is niet genoeg voor ieders hebzucht.
De mensen die zich geroepen voelen zo te werk te gaan handelen uit hebzucht en zeer zeker niet uit noodzaak.
Ik kijk nu Sander en de kloof terug en ik kots echt op dat stel met die al die pandjes. @Karl_Lagerfeld ik kreeg ook bijna een insult toen ik die schoenen van die vrouw zag
Edit: en ik zie nu pas die klapkuttenbijeenkomst. Hou.me.tegen
Er is letterlijk één huurder aan bod gekomen tegenover meerdere pandjesbazen én een handvol zoekers met een budget van boven de vier ton die ondanks hun klachten en moeilijkheden sowieso gaan slagen op de woningmarkt. Het is een interessant programma hoor, maar een totaal onrealistische weergave van de werkelijkheid en wie er daadwerkelijk aan de verkeerde kant van de kloof staan.
@anon50301661 great property experience is een piramidespel. Er zijn meerdere vrij bizarre artikelen over die toko. Je legt vooral veel geld in voor heel weinig.
Het wordt NIKS met deze vrouwen bij 2 voor 12, zag ik nog voor ze begon met opzoeken 🥲
Maar ze zien er zo kek uit. Hopelijk is het tweede stel wat beter
Hahahaha ja heel kek. De visuele indicator dat het een ramp gaat zijn.
Je krijgt wel echt gericht boeken die bij de vragen passen, plus paar generieke. Maar al had je deze vrouw google maps gegeven: had geen verschil gemaakt.