Heftige docu op npo 3. Vind het zo heftig dat soort dingen. Ook dat die docente dan zegt ‘soms dan ging ze met haar hoofd op tafel liggen en haar armen om haar hoofd en dan wist je dat je haar met rust moest laten’… dan denk ik, moest je dat echt??
Ja ik heb ook echt tranen in mijn ogen fuckk ik haat dit arme meid arme ouders arme vriendinnen
Ik zit ook te kijken en het komt zo binnen. Het is voor mij zo herkenbaar wat ze omschrijven, de dingen die pesters gezegd hebben, dat opwachten etc. Ik zit echt huilend te kijken
Hahaha kijkt iemand Studio Peking Joy Beune zit Kjeld echt compleet belachelijk te maken steeds hahahaha
das zijn vriendin toch? deed ze lullig of was het grappig bedoeld?
Ik ging stuk om Raven in die kledingwinkel. Eerst zeggen dat hen nog nooit in een lege winkel is geweest, alleen in lege zalen, maar dat kwam ook door hen zelf en dan dat verhaal over die gremlins. Je zag die man denken ok… goed verhaal
Mo
Ja beetje lullige opmerkingen over dat hij zich vaak aanstelt, vaak ziekjes is, etc. Ze noemde het ‘nuisen griepje’. En ook nog wat gare dingen over op dat hij vaak playstationt
Later in het gesprek kwam wel naar voren dat ze heel verdrietig was dat ze zich zelf niet had gekwalificeerd had voor de Spelen en dat ze eigenlijk wil dat het zo snel mogelijk voorbij is. Dus ze zal ook wel niet zo lekker in dr vel zitten
—-
Kijkt iemand dat ‘naar bed’? Echt een bijzonder programma haha
Ja ik vind het ook heel tof! Mooi gemaakt en echt interessant.
Iets in mij hoopt dat crypto een groot Ponzi scheme is.
Hahaha ja een echte deeltijd prinses hè
Heb ook wel genoten van het Zuidas bashen, shout out naar de 60% van mijn rechten vriendenpeople die hun ziel hebben verkocht om daar te werken
Ik ben het aan het terugkijken, dus zie nu pas die droeftoeters op de boot. I don’t buy it! Die jongen die niet wil vertellen wat hij verdient (verdienen… laten we zeggen ‘krijgen’) maar weinig overtuigend stelt dat hij er van kan leven. Maar dat geld hem niets uitmaakt want het is zijn passie.
Jaja…
Heerlijk ook om te zien hoe Sander zich zit op te vreten tijdens de lunch met die Madelon.
Ik vind haar overigens wel heel welbespraakt met mooie intonatie. Ben ik wel een beetje jaloers op
Vond het ook wel jammer dat hij niet even inging op de realiteit van zijn stokpaardje. Dit is precies de situatie van het gross van de Nederlandse gezinnen; niet werken/wel werken maakt financieel weinig verschil
Verder typische aflevering: rare balans in casussen, gebrek aan stevige duiding door expert. Verder interessant 7-
Overigens… als die mensen écht de hele dag met die bitcoins bezig zijn ja het inkomen uit urenlange arbeid en niet uit vermogen. Dus dat wordt lekker belasting betalen
Die madelon laat op twitter weten enorm teleurgesteld te zijn in de montage. Ze geeft namelijk wél terug aan de middenklasse dmv het delen van informatie via youtube!
Dat kost haar meer van 100 uur per week. Ook dat geloof ik niet: dat is meer dan 14 uur per dag. Ja als je je luxe lunch bij george mee mag tellen gaat de tijd sneller en prettiger voorbij.
Het is ook zo duidelijk hoe vermogende en ‘slim investerende’ mensen de rest zien. Echt zo’n ‘tja dat de rest zo dom is om gewoon te gaan werken is niet mijn probleem’ houding. Lekker sociaal.
Ik vond het stukje over dat die verpleegster minder zou gaan werken als ze kinderen zou krijgen uit noodzaak wel even heeeeel chill voor Sander en z’n deeltijd prinsesjes verhaal. Dit programma maakt hij verdomd goed maar zijn opmerkingen van toen ben ik nog niet vergeten.
Maar hij heeft zijn opmerkingen niet herhaald… misschien brengt dit programma hem ook wel tot nieuwe inzichten.
Call the midwife
Hebben meer mensen help mijn man is klusser gisteravond gezien? Wat een bijzondere dynamiek tussen dat stel. Heb echt met verbazing zitten te kijken. En qua klus viel het ook allemaal wel mee wat er gedaan moest worden…
Ik ga het nog terugkijken deze week, ben nu wel heel benieuwd!
Ja vond zijn houding heel vervelend, beetje respectloos