Ik zie in haar stories ook dat ze een reis organiseert naar de Amalfikust. Dus ik dacht oh ze gaat lekker bij Deb op bezoek maar nee de reis gaat naar een luxueuze villa
Kost trouwens 2000 pp. Exclusief vlucht
Ik zie in haar stories ook dat ze een reis organiseert naar de Amalfikust. Dus ik dacht oh ze gaat lekker bij Deb op bezoek maar nee de reis gaat naar een luxueuze villa
Kost trouwens 2000 pp. Exclusief vlucht
afl. 26
Ik vind die vrouwen van Jacob wel heel zuur hoor. Dat ze die cadeautjes die ze in eerste instantie voor Jacob hadden gekocht nu maar aan die werkster geven. Ze hebben daar wel gewoon 2 weken gechild en gratis gegeten, geef die vent toch een zak stroopwafels.
Kwam hier net heen om het te posten. Geweldig gedaan. Mijn moeder en ik riepen toevallig al deze week steeds tegen elkaar “welkom bij Casa di st Aaaangeloooo”
Morgen krijgen we te zien dat Monique en Vincent hebben genökt
Oh ja? Wat een wending opeens😳
Jezus wat een stelletje tering heksen zeg!!!
Ze laten zich echt zo kennen, en Jacob is misschien wat apart maar hij is in ieder geval niet de asshole hier. Ik word er echt boos van gewoon.
En ik moest ook heel erg lachen om die grijns die Mo had toen die Sophie(?) werd weggestuurd hahaha ze kon het absoluut niet verbergen. Ondertussen wordt Vincent nog steeds saaier.
Ik vind het ook wel sneu voor Theun eigenlijk, ik vind hem ook saai maar Roxanne had hem ook eerder moeten wegsturen.
Ja terwijl ik eerder dacht dat ze Theun leuker vond??
En Jennie ook echt “hoe heet ie ook weer… Jacob”
Ja ze zegt toch ook helemaal geen Casa DI Sant’Angelo maar gewoon Casa Santaaaangelo
Wat is Vincent saaaaai
Pascal en die andere gast waren echt ANWB met hun zelfde outfits tijdens de date met Debbie
Waarom gaat ze wéér afwachten of ze interesse hebben in haar, ze is er toch gewoon allang klaar mee? Stuur ze gewoon meteen weg.
Echt elke keer als Caroline praat zet ze van die grote ogen op, doet me echt hier aan denken
Kan ze sowieso ff die blauwgrijze shimmer oogschaduw de deur uit doen, doet me denken aan die stapelbare potjes crème van de Hema uit 1995
Ja maar als je aan haar vraagt welke kleur poep is dan wordt ze boos want het heeft geen DiEpGaNg
Even lekker fout Massa is Kassa aan het kijken.
Debbie wil elke dag verrast worden?! Ik krijg echt spontaan paniek bij het idee dat mijn partner dat zou willen.
Ik roep alleen maar GA NOU EENS TONGEN. Behalve tegen Jacob en zijn vrouwen.
Hahah ja dit stoorde mij ook al meer dan nodig. Dat hóór je toch??
Dat shot in die boot
Ik heb besloten alle BB in de liefde op te sparen en dan in 1x te kijken.
Hoop dat ik de ruggengraat heb want dat wordt dan wel genieten donderdag OmG
Nou echt hè. Elke dag schrikken van een nieuwe verrassing kost me veel te veel energie Haar droomman is een illusie. Kan er nog een nieuwe man komen of heeft ze er al 4 versleten?