Of gewoon elke dag een nieuwe man, verrassing! Denk dat de stoom uit haar oren komt.
Sensatie!
Ik was trouwens op zoek naar de introductiefilmpjes (nog niet gevonden helaas), kwam wel deze tegen. Staan ook wel een paar pareltjes in:
“Jacob is een sportieve man, die met de filosofie ‘Work hard, play hard’ door het leven gaat.”
“Debbie is een vlotte, intelligente en ondernemende dame én hartstikke vrijgezel, met de Italiaanse mannen lukt het niet.” Er staat ook dat ze sporten erg belangrijk vind, ik kan Debbie die zich in het zweet werkt moeilijk voor me zien. Zou ze ook in de sportschool haar hakken en zonnebrilletje uit 2007 ophouden?
Roxanne staat er helemaal niet in, ben benieuwd waar ze die vandaan hebben gehaald. En er staat dat Caroline vroeger stewardess was, vind haar ook echt een type daarvoor! Kan het me goed voorstellen.
Ah, ik heb het wel met Cristiaan te doen. Wil je je van je beste kant laten zien, kom je zo kut op tv. Maar erg veel zelfreflectie lijkt ie niet te hebben want als je random dingen gaat doen/verven in andermans huis snap je toch ook wel dat je dat eerst had moeten overleggen?
Aah ik vind het ook sneu voor Christian. Hij kwam ook wel apart over maar geloof zeker dat op een bepaalde manier monteren van de beelden dit versterkt heeft.
Vond het ook wel kinderachtig van Theun (vooral van hem) dat hij hem zo negeerde. Zeg dan gewoon een keer ergens wat van rechtstreeks tegen Christian.
Lijkt me echt heftig om jezelf zo terug te zien op tv, zou er ook een nare bijsmaak van krijgen.
Om het even luchtig te houden nog even deze quote van Jacob:
Ik vind Theun en Mitch ook geen haar beter, echt van die volwassen kleuters
Wellicht hadden die mensen niet genoeg aanmeldingen en konden ze daarom niet mee in het programma
Haha en dan te bedenken dat de mensen nu op tv ook hun ‘beste’ aanmeldingen hebben…
Ik denk dat het een vergelijkbaar concept is als met boer zoekt vrouw. Daar zijn er ook altijd een stuk of 10 boeren naar wie je brieven kunt sturen, maar alleen de 5 (?) met de meeste brieven komen daadwerkelijk in het programma! Maar ik snap dan nog steeds niet waar Roxanne vandaan komt ineens hahaha
Ik wist trouwens niet dat Bert z’n casa zo groot is, 26 slaapplekken? Weliswaar verdeeld over vier kamers dus dat is ongv 6 per kamer, maar op tv komt het best klein over
Ik wil ook weten wie deze puppies zijn, die man interesseert me niet zo maar kijk die doggos nou
Ik vind de honden van Bert en Vincent ook al zo leuk (die van Rox en Caroline niet)
Net de nieuwste aflevering gekeken. Bert is echt de opperhork van dit programma. Ik was echt met gierende banden vertrokken.
Misschien door de corona maatregelen in sommige landen dat filmen niet mogelijk was? Had graag wel nog meer gezien vermoed ik zo.
Hahahhh, eens wel
Nou ik gok zo dat die vrouwen dat helemaal niet erg hadden gevonden als ze hem niet hadden leren kennen
Ik hoop dat ze die hebben bewaard voor een tweede seizoen hoewel ik zie dat je je ook als nieuwe kandidaat kunt opgeven
Ja
Ik ga echt in een zwart gat vallen
Wow echt Bert. Aflevering 27 in de auto… hij overtreft zichzelf gewoon qua mierenneukerigheid en hork zijn
Ja echt onvoorstelbaar! Ik was direct met gierende banden weggegaan. En hoe kan het dat hij zoveel positieve recensies heeft???
Haha ja Bert met die glazen “die is te groot”, “nee te groot”, “nee maar die zijn te groot”
Wtf wil hij een shotglas voor de jus of wat
Doet me denken aan Gregor die maar blijft roepen dat je naar achteren moet in een aardbeienveld