Nu op tv-topic (Deel 1)

Ja, er zijn wel een paar te vinden. En ook de boys van Roxanne hebben bijv een open profiel waarop ze ook rtl boulevard enzo taggen

@Blush heerlijk inderdaad. Vond dat echt leuk om te kijken!

Ahwww ik vind het toch wel leuk voor Caroline en Vincent :heart_eyes:

3 likes

Ik zit de laatste aflevering terug te kijken en die vriendin van Debbie :flushed: :flushed: :flushed:

Ik pleit voor een spin off van alleen Debbie op zoek naar de liefde

8 likes

Awh Theun, Mitch, Melvin en Pascal zijn nu met z’n vieren bevriend wat lief

11 likes

Nee man, wat een vervelend mens. Van die mensen die zich verheven voelen boven het plebs omdat de oNdERnEmER zijn :roll_eyes:

3 likes

Ja maar daarom is het zo heerlijk om naar te kijken

En die vervolgens alleen met ondernemers willen omgaan. Vermoeiend

1 like

Ja nee Debbie is echt beyond irritainment voor mij

(ik typte ‘Ja nee’ en moest meteen hier aan denken)

1 like

Hierbij een “fan” die het ook niet snapte haha

7 likes

Hahaha @Echo kijkt niet toch??

dit soort berichten ook delen is wel op een trieste manier even je gelijk halen.

3 likes

Bijzonder ook om fan te zijn van Pascal

8 likes

Haha it was me :relieved:

Nee grapje, ik weet niet eens wie dit is.

3 likes

Permèhssooooo.

Ook vervelend :sob:

12 likes

Oké ik ben dus pas bij aflevering 6 van B &b maar mijn God hoe irritant is Debbie, ik word gewoon helemaal agressief van haar

Iedereen is trouwens wel echt bloedirritant in dit programma, ik word echt pessimistisch over de mensheid hierdoor

3 likes

Ik die Theun opzoeken en denken goh allemaal lokale dingen volgen hem. Maar die woont in Den Bosch dus blijkbaar. En drinkt bier bij een van m’n favo kroegen en viert carnaval, hij scoort ineens punten

Rtl heeft tien minuten geleden een update op insta geplaatst over de deelnemers

1 like

Ik lees het, jammer.

Dit klopt toch ook niet helemaal over Bert/Romana:

“ Lange tijd leek Bert met Romana wél een romantische connectie op bouwen, tot zij zelf - tot grote teleurstelling van Bert - besloot de zon achterna te reizen.”

Jammer! Maar had het wel een beetje verwacht, nergens sprongen echt de vonken over vond ik

1 like

Gwen lijkt echt op Angel die vriendin van Serena

9 likes

Ja idd! Ik zat al de hele tijd te denken van ik ken haar of ze lijkt op iemand. Thanks dat je me verlost hebt :smile:

1 like