Ja, er zijn wel een paar te vinden. En ook de boys van Roxanne hebben bijv een open profiel waarop ze ook rtl boulevard enzo taggen
Ahwww ik vind het toch wel leuk voor Caroline en Vincent
Ik zit de laatste aflevering terug te kijken en die vriendin van Debbie
Ik pleit voor een spin off van alleen Debbie op zoek naar de liefde
Awh Theun, Mitch, Melvin en Pascal zijn nu met z’n vieren bevriend wat lief
Nee man, wat een vervelend mens. Van die mensen die zich verheven voelen boven het plebs omdat de oNdERnEmER zijn
Ja maar daarom is het zo heerlijk om naar te kijken
En die vervolgens alleen met ondernemers willen omgaan. Vermoeiend
Ja nee Debbie is echt beyond irritainment voor mij
(ik typte ‘Ja nee’ en moest meteen hier aan denken)
Hahaha @Echo kijkt niet toch??
dit soort berichten ook delen is wel op een trieste manier even je gelijk halen.
Bijzonder ook om fan te zijn van Pascal
Haha it was me
Nee grapje, ik weet niet eens wie dit is.
Permèhssooooo.
Ook vervelend
Oké ik ben dus pas bij aflevering 6 van B &b maar mijn God hoe irritant is Debbie, ik word gewoon helemaal agressief van haar
Iedereen is trouwens wel echt bloedirritant in dit programma, ik word echt pessimistisch over de mensheid hierdoor
Ik die Theun opzoeken en denken goh allemaal lokale dingen volgen hem. Maar die woont in Den Bosch dus blijkbaar. En drinkt bier bij een van m’n favo kroegen en viert carnaval, hij scoort ineens punten
Rtl heeft tien minuten geleden een update op insta geplaatst over de deelnemers
Ik lees het, jammer.
Dit klopt toch ook niet helemaal over Bert/Romana:
“ Lange tijd leek Bert met Romana wél een romantische connectie op bouwen, tot zij zelf - tot grote teleurstelling van Bert - besloot de zon achterna te reizen.”
Jammer! Maar had het wel een beetje verwacht, nergens sprongen echt de vonken over vond ik
Gwen lijkt echt op Angel die vriendin van Serena
Ja idd! Ik zat al de hele tijd te denken van ik ken haar of ze lijkt op iemand. Thanks dat je me verlost hebt