Nu op tv-topic (Deel 1)

aflevering 27 b&b

Oooohhhh er is toch gezoend!!! Mootje en Vincent
Dat met die tickets leek alleen wel beetje fake

En bah wat doet Bert onaardig, eerst vond ik het nog wel geinig met de sneren van Romana en daarna met dat gehinnik van Gwen werd het al minder maar dit is gewoon zielig voor Froukje. Haar de schuld geven dat zij hem niet begrenst heeft hou op hoor.

En Debbie ja wat moet ik nog zeggen :joy: snap wel dat ze er klaar mee is

“Tegen de wind in pissen. Dat stinkt.” - Jacob 2021

4 likes
aflevering 27 B&B

En zei ons Debs nou dat ze 'op het eind van haar latei was?
Latijn of latei, klein verschil

2 likes

Omg me droom

Romana een eigen tv-programma waar ze op zoek gaat naar liefde:

• Jaaaa
  • Neeee
  • Ik wil een programma over een andere deelnemer, namelijk:

0 stemmers

1 like

Iedereen behalve Bert

Wat een saaie aflevering dit!!

1 like

Ik heb ook een zwak voor hem. Gewoon zo’n goedzak.

Edit en waarvan je hoopt dat hij in de slaapkamer toch een wild beest is

5 likes

Zeker veel zendtijd voor Vincent. Ga nu terugkijken :sob:

2 likes

Jaaa Berts hond is zo’n leukerd :heart: Die van Roxanne is ook echt mijn nachtmerrie met dat kutgeblaf. Volgens mij heb ik mijn frustraties daarover al eerder gedeeld haha.

2 likes

Omg jongens ik ben morgenavond rond 8 uur in de avond terug voor de (ene) laatste aflevering. Heb dat toch wel gemist.

2 likes

Huh is 28 de laatste???

Ja :cry: :cry: :cry:

Ik hoop dat er wel nog een soort ‘hoe is het nu met’ aflevering komt!
Vond het een beetje een open einde, je weet wie voor elkaar hebben gekozen, maar verder…

Vond het wel raar hoe snel Roxanne ineens van mening was veranderd over Mitch? En Caroline ook trouwens, ineens die kus met Erik haha. Wel leuk! Maar ben dus benieuwd of ze elkaar nog hebben gezien en of ze nu echt samen zijn

1 like

Je kunt op sommige Instagram terug zien wie welke vriend/vriendin heeft momenteel. Programma was niet echt succesvol wat betreft de liefde. Wel enorm vermakelijk.

3 likes

Kom maar op met dat zwarte gat. Zou wel leuk geweest zijn als er nu nog een ‘hoe is het met’ aflevering kwam, maar dat zal wel niet

3 likes

Ja dat vond ik ook gek. Ze wist eerder ook al wel dat het een wat stille jongen is. Ik denk ook dat zij meer aanspraak zoekt. Missch dat het even duurt voordat hij loskomt? Geen idee

6 likes

Waar? Ik kan niks vinden :sweat_smile:

Laatste aflevering

Roxanne: snapte ik niet helemaal. Was er dus nooit aantrekkingskracht met Mitch? Ze had eerder uitgesproken van wel toch. En hoezo heeft ze hem dan niet - net als Debbie die beide heren afwees - tegelijk met Teun weggestuurd? Was die laatste date op het strand dan echt een kantelpunt?

1 like
Laatste aflevering, maar niet echt spoiler

Jacob surfing away from your bullshit is een mood

18 likes

Oh hij kan echt surfen hahaha

1 like

Wat gebeurt er met Vincent? Ik ben helaas nog op vakantie :pensive: