Ja hij ging echt als een jekko!
Op Instagram van Roxanne stond al eerder een foto van haar vriend die ze blijkbaar al had voor het programma. we dachten hierboven nog missc is dat de laatste gast maar nee.
Ik voel ineens een soort van medelijden voor Debbie Ik weet ook niet wat me overkomt maar ik heb toch een beetje met haar te doen na deze aflevering
Bert wordt wel lekker aangepakt door Froukje!
Die Bert
Oooh ja, die had ik gezien. Dacht dat je het had over deelnemers die zelf een statusupdate gaven van een eventuele relatie
Echt? Ook bij andere deelnemers? Van Roxanne had ik idd gezien.
Er werd ook weleens gezegd dat Romana en Bert alsnog met elkaar eindigen, maar daar is niets van te zien in het programma, als dat al waar is.
En ja, Vincent kiest 1 van de dames. Ga je nog terugkijken of zal ik het gewoon verklappen? Haha
Verklap maar haha.
Kwam idd Roxanne tegen. Was een item erover ergens in een blad.
Tromgeroffellllll: Monique.
Liefde spatte er nog niet direct van af maar op het eind was er wel een klik kennelijk.
Er is zelfs een avondje geborreld/geknuffeld
Vlg avond bij elkaar in bed geslapen en een kus uitgewisseld
Is het toch enigszins geslaagd voor iemand.
Hoe reageerde Pascal eigenlijk op de afwijzing van Debbie? Haha
En dat met een gebroken nek🤯
@Broodrooster ja Debbie en hij waren idd lost in translation over dat diepgang-stuk. Het zat er gewoon echt niet in bij hem. Debbie had hem missh ook geen kans moeten geven om dat te “herstellen” wat zoiets kun je niet ff aanleren dus daarmee gaf ze hem een beetje valse hoop?
Hoewel Pascal niet heel handig is met woorden, snapte ik ergens wel wat hij bedoelde met; hij had Debbie toegelaten, open zijn/veel vertellen over zijn familie, zijn moeder bellen etc. Bij haar ging het bijna alleen maar over werk/carrière en ambitie (?) maar ook op een vrij “lege” of niet-inspirerende manier maar meer alsof ze bewijsdrang had, zonder dat je nu een echte “passie” proefde. Lastig uit te leggen maar zij was op haar eigen manier ook vlak en toonde weinig diepgang.
Vond die opmerking van Pascal op het eind wel onder de gordel: “ja zij blijft nog heel lang vrijgezel schat ik in want ze heeft wel hele hoge verwachtingen” zoiets
Oh die afbeelding, echt hilarisch!
Heel eerlijk snap ik ook niet goed wat Debbie nou concreet bedoelt met/ verwacht aan diepgang. Iemand die t wel snapt?
Haha ik ben echt late to the party met B & B vol liefde, maar blijft Caroline zo irritant met die hond? Meine gute kan nu al geen ‘roos’ meer horen na aflevering 2
Och kind dan heb je nog heel wat ROOSJEEEEE te gaan. Sterkte
Ik heb gister een marathon gedaan tot het einde en nu is alles leeg en zwart
Tja het zat naar mijn idee toch een beetje op werk-vlak; wat zijn je doelen/ambities? Wat wil je nog bereiken? Dat vond ze heel belangrijk
En willen doorvragen, nieuwsgierig zijn naar haar etc
Veel verder kom ik ook niet
Ik denk dat ik die vriendin van Debbie nog erger vindt dan dat gepraat tegen Rrrrrrrrrrrrroosje. Casa car credit card
Hahaha heb zo gegierd om die malle Nathalie. “Casa carrr credit carrrrd, maar alleen die kerrrrol ontbreekt nog”
Toen zat ik ook zo van Cerol? WELKE C?