Caesar!
Ik lig een beetje achter, want ik ben pas halverwege de aflevering van gisteren, maar het lijkt door een uitspraak van Vincent wel alsof de kandidaten zelf ook niet wisten wat nou de bedoeling was. Hij zegt iets van ‘ik hoopte dat er een beslismoment zou komen, maar dat kwam niet.’ Haha wattttt hoezo wist hij niet dat ze zelf moesten beslissen? Werden die vrouwen echt gewoon daar op de stoep gedumpt en zei RTL toen ‘zoek het maar uit met z’n allen’? Hoe meer ik zie hoe verwarder ik raak.
Yes op tijd voor de laatste aflevering op TV. Genieten hoor.
Oh heeerlijk vind ik dat haha!
Zo, die pakkerds bij Caroline zag ik niet aankomen hoor
Hier is ze dus nog steeds vrij positief over Mitch, snap niet waarom ze toch ineens hierop is teruggekomen?
Dusss iemand al op insta-onderzoek uit geweest om te kijken hoe het nu is? Weet alleen die van Rox
Ja, er zijn wel een paar te vinden. En ook de boys van Roxanne hebben bijv een open profiel waarop ze ook rtl boulevard enzo taggen
Ahwww ik vind het toch wel leuk voor Caroline en Vincent
Ik zit de laatste aflevering terug te kijken en die vriendin van Debbie
Ik pleit voor een spin off van alleen Debbie op zoek naar de liefde
Awh Theun, Mitch, Melvin en Pascal zijn nu met z’n vieren bevriend wat lief
Nee man, wat een vervelend mens. Van die mensen die zich verheven voelen boven het plebs omdat de oNdERnEmER zijn
Ja maar daarom is het zo heerlijk om naar te kijken
En die vervolgens alleen met ondernemers willen omgaan. Vermoeiend
Ja nee Debbie is echt beyond irritainment voor mij
(ik typte ‘Ja nee’ en moest meteen hier aan denken)
Hahaha @Echo kijkt niet toch??
dit soort berichten ook delen is wel op een trieste manier even je gelijk halen.
Bijzonder ook om fan te zijn van Pascal
Haha it was me
Nee grapje, ik weet niet eens wie dit is.