Permèhssooooo.
Ook vervelend
Permèhssooooo.
Ook vervelend
Oké ik ben dus pas bij aflevering 6 van B &b maar mijn God hoe irritant is Debbie, ik word gewoon helemaal agressief van haar
Iedereen is trouwens wel echt bloedirritant in dit programma, ik word echt pessimistisch over de mensheid hierdoor
Ik die Theun opzoeken en denken goh allemaal lokale dingen volgen hem. Maar die woont in Den Bosch dus blijkbaar. En drinkt bier bij een van m’n favo kroegen en viert carnaval, hij scoort ineens punten
Rtl heeft tien minuten geleden een update op insta geplaatst over de deelnemers
Ik lees het, jammer.
Dit klopt toch ook niet helemaal over Bert/Romana:
“ Lange tijd leek Bert met Romana wél een romantische connectie op bouwen, tot zij zelf - tot grote teleurstelling van Bert - besloot de zon achterna te reizen.”
Jammer! Maar had het wel een beetje verwacht, nergens sprongen echt de vonken over vond ik
Gwen lijkt echt op Angel die vriendin van Serena
Ja idd! Ik zat al de hele tijd te denken van ik ken haar of ze lijkt op iemand. Thanks dat je me verlost hebt
ah nee!
Maar dit vond ik wel een mooie quote:
Ook Jacob vond in B&B Vol Liefde niet de vrouw van zijn dromen. Maar hij voelt veel liefde voor zijn B&B
Nog even over die vriendin van Debbie trouwens. Het kan toch bijna niet anders of zij is een actrice ingehuurd door RTL?? Grapje maar ik vind het moeilijk te geloven dat zulke mensen echt bestaan.
Mijn moeder heeft rotary ‘vriendinnen’ die net zo zijn
Hoe kennen al die kandidaten elkaar???
Denk dat dit bij de reünie is?
maar niet de lolbroek uithangen ofzo
dun koord
Ik begreep Caroline sowieso niet heel erg wat dit betreft. Ik heb misschien niet alle afleveringen even goed opgelet, maar het viel toch wel mee hoeveel grappen Eric maakte? Voor mij leek het niet alsof hij over alles maar lollig zat te doen. Ja vaak even een opmerking, maar niet alsof hij 24/7 de clown uithing. Ik vond hem in ieder geval ook veel sympathieker en oprechter dan Mark
Ik heb echt het gevoel dat Bert uit een soort van stoerheid en zelfbescherming heel snel heeft geroepen dat hij Romana maar als een maatje zag (dat benoemde hij ook dat ze dat al snel allebei hadden uitgesproken), maar dat hij daarna wel begon in te zien dat hij haar heel leuk vond maar zich niet kwetsbaar op durfde te stellen en terug durfde te komen op die uitspraak. Heb het gevoel dat hij daarom zo emotioneel was toen Romana vertrok en zichzelf wel voor z’n kop kon slaan. En denk dat Romana dit ook aanvoelde en daarom zoiets had van joe als je niet open bent en voor me durft te gaan dan doei. Het is maar speculeren natuurlijk maar hierdoor had ik wel een soort van met Bert te doen.
En ben ik de enige die denkt dat Theun en Debbie nog wel een goeie match waren geweest? Vond Theun echt wel een goeie prater, en tijdens zijn picknick met Roxanne stelde hij allerlei vragen aan haar waarvan ik dacht, dit is precies wat Debbie met diepgang bedoelt volgens mij.
Ik vind Theun veel te leuk en gezellig voor stijve Debbie. Zou eerder dat salesmannetje met zijn eieren aan haar koppelen.
Hahaha die man was echt raar zeg.
Theun vind ik ook te leuk voor Debbie.
Vond die Mark van Caroline wel iets voor Debbie. Al wat op leeftijd. Ziet eruit als een boekhouder.
Maandag begint Masterchef weer!
Down the road, een huis vol, the bachelor, temptation island, we zijn er bijna, chateau meiland (begint maandag)
Beetje de programma’s die ik naast b&b nog kijk. Allemaal wel een beetje in hetzelfde straatje volgens mij.
Als iemand nog aanvullers heeft op dit lijstje voor mij dan zijn die ook welkom, kan ik dat lekker kijken in mijn aankomende verlof.
Zag wel dat hij in veel scènes (ook tegenover onbekenden: supermarkt /gasten) of tijdens de accordeon les een lollige opmerking maakte. Ik vind dat persoonlijk juist leuk maar missh zag zij het - ook bijv als de camera’s niet draaiden, met de crew als zij juist aandacht vh wilde - niet zitten?
Toen die laatste man weg ging, was dat ook een goed moment om met Caroline even persoonlijk te maken van; okay nu zijn jij en ik over, wat nu?
Maar hij begon direct weer grapjes te maken (“jammer dat hij weg is, moet ik alles schoonmaken” zoiets) en toen snapte ik een klein beetje wat ze bedoelde. Maar goed als dit nu het enige is, het is vanuit hem missh ook een coping/houding