Olympische en Paralympische Spelen #2

Nee om te koelen

2 likes

Dank! Handig!

wat is van de wouw een goed toernooi aan het rijden!

2 likes

Zo inderdaad ja! Echt zo knap

1 like

Die commentatorvrouw ā€˜ik vind Hetty echt een hele slimme renner maar Friedrichs een hele DOMME renner’ :joy:

12 likes

ja hahahaha die had ik ook even niet verwacht, zat passie achter dat woord (is kirsten wild toch?)

1 like

Ja! Kwam echt uit dr tenen :joy:

3 likes

Ik wil echt een keer op zo’n derny rijden bij het baanwielrennen, lijkt me heerlijk

6 likes

Ja dit is wel echt een grote favoriet van mij, samen met de 3x3 basketballers en 4x400 gemengd.

5 likes

haha doeiii :israel:

1 like

Ohhh ja die basketballers vond ik ook echt fantastisch! En die mooie inhaalrace van Femke bol natuurlijk. Ik vind dat we mega mega trots kunnen zijn als land.

4 likes

Ja heb ik ook! Dan wil ik eigenlijk gaan wandelen en denk ik zo vaak joh stel je niet aan Sifan gaat ook door en wordt ondanks kramp eerste op de marathon.

1 like

Nog een protest tegen Hassan vanwege het duwen in de bocht waarmee ze de andere renster had ingehaald… Had het wel verwacht maar benieuwd naar de uitkomst. Wordt niet kansrijk geacht zie ik net.

mjah die andere renster sneed haar heel duidelijk 2x scherp af toch? vond het er meer uit zien als zelfbescherming dan vervelend doen

is al afgewezen zie ik

5 likes

kirsten is echt lekker sassy hahaha

3 likes

Oh jongens, die schaafwonden :weary: Ik voel dat gewoon.

2 likes

ik voel vooral die pijn wanneer ze gaan douchen :sob:

gelukkig niet zo erg : Chilling accident on the track, Lorenzo Gobbo was pierced by a giant splinter (niet kijken als je niet tegen kan!!!)

hahaha loopt hoogland daar nou casual met z’n medaille

7 likes

Ja ik ga stuk. Maar ik zou het ook doen.

2 likes

@instantramen ik zou echt betalen voor zo’n ijsvest nu.

1 like