Nee om te koelen
Dank! Handig!
wat is van de wouw een goed toernooi aan het rijden!
Zo inderdaad ja! Echt zo knap
Die commentatorvrouw āik vind Hetty echt een hele slimme renner maar Friedrichs een hele DOMME rennerā
ja hahahaha die had ik ook even niet verwacht, zat passie achter dat woord (is kirsten wild toch?)
Ja! Kwam echt uit dr tenen
Ik wil echt een keer op zoān derny rijden bij het baanwielrennen, lijkt me heerlijk
Ja dit is wel echt een grote favoriet van mij, samen met de 3x3 basketballers en 4x400 gemengd.
haha doeiii
Ohhh ja die basketballers vond ik ook echt fantastisch! En die mooie inhaalrace van Femke bol natuurlijk. Ik vind dat we mega mega trots kunnen zijn als land.
Ja heb ik ook! Dan wil ik eigenlijk gaan wandelen en denk ik zo vaak joh stel je niet aan Sifan gaat ook door en wordt ondanks kramp eerste op de marathon.
Nog een protest tegen Hassan vanwege het duwen in de bocht waarmee ze de andere renster had ingehaald⦠Had het wel verwacht maar benieuwd naar de uitkomst. Wordt niet kansrijk geacht zie ik net.
mjah die andere renster sneed haar heel duidelijk 2x scherp af toch? vond het er meer uit zien als zelfbescherming dan vervelend doen
is al afgewezen zie ik
kirsten is echt lekker sassy hahaha
Oh jongens, die schaafwonden Ik voel dat gewoon.
ik voel vooral die pijn wanneer ze gaan douchen
gelukkig niet zo erg : Chilling accident on the track, Lorenzo Gobbo was pierced by a giant splinter (niet kijken als je niet tegen kan!!!)
hahaha loopt hoogland daar nou casual met zān medaille
Ja ik ga stuk. Maar ik zou het ook doen.