Olympische en Paralympische Spelen #2

180 euro ja?

3 likes

Wie denken jullie dat de vlag mag dragen vanavond? oh en is het nu wel gewoon in een stadion of gaan ze weer op die achterlijke bootjes varen haha?

1 like

Sifan verdiend het in mijn ogen het meest.

2 likes

Ja ik zou ook denken misschien Sifan maar ze heeft hem in 2021 al gedragen en weet niet of ze aan herhaling doen + hoeveel zin heb je nog om zo lang op je benen te staan als je vandaag nog de marathon gelopen hebt :joy:
Misschien Femke?

1 like

In het Stade de France!

Dat was ik vergeten. Mogen ze de vlag afwisselen? anders de gemengde estafette ploeg.

lavreysen lijkt me als ie de hattrick pakt? en sifan heeft idd al eerder gedaan + krijg haar medaille tijdens de ceremonie

9 likes

Ik denk dat ze de Keirin afwachten en dat Lavreysen het mag doen als hij daar ook weer wint

1 like

Misschien de zusjes de Brouwer omdat het de eerste medaille in synchroomzwemmen is

12 likes

Die hoop ik ook!

1 like

Marit Bouwmeester als meest succesvolle NL olympiƫr ooit?

2 likes

ohhh zo stressvol deze

Ik ben wellicht de enige die al die ā€œweer 4eā€-posts zo dom en niet grappig of wat dan ook vindt, dus heb even m’n best gedaan om statistieken te vinden om iedereen hierover de mond te snoeren (grapje uiteraard, post wat je wilt).

We staan lang niet bovenaan qua 4e-plekken!

Is wel de stand na 9-aug, dus gisteren en vandaag zitten er nog niet bij. Un momento di silenzio per l’Italia, per favore. :candle:

19 likes

OMG gaan we gewoon de koning van Hispanje eren TIJDENS de afsluitingsceremonie 🄹🄹

Belgiƫ could never.

2 likes

Dat is ze niet. Wellicht in de zeilsport masr er zijn zowel in zomer als winterspelen en mannen en vrouwen meer succesvolle olympiers.

Neemt niet weg dat haar prestatie heel erg mooi is

3 likes

Yassss lekker Harrie.

Oh ja, meest succesvolle vrouwelijke olympische zeilster. Dat zijn wel veel voorbehouden.

En Salinero 🫔 king

3 likes

Jaaa Harrie

2 likes

Wat een afsluiter met Sifan’s goud op de marathon en Harrie’s hattrick :1st_place_medal::1st_place_medal::1st_place_medal:

16 likes