180 euro ja?
Wie denken jullie dat de vlag mag dragen vanavond? oh en is het nu wel gewoon in een stadion of gaan ze weer op die achterlijke bootjes varen haha?
Sifan verdiend het in mijn ogen het meest.
Ja ik zou ook denken misschien Sifan maar ze heeft hem in 2021 al gedragen en weet niet of ze aan herhaling doen + hoeveel zin heb je nog om zo lang op je benen te staan als je vandaag nog de marathon gelopen hebt
Misschien Femke?
In het Stade de France!
Dat was ik vergeten. Mogen ze de vlag afwisselen? anders de gemengde estafette ploeg.
lavreysen lijkt me als ie de hattrick pakt? en sifan heeft idd al eerder gedaan + krijg haar medaille tijdens de ceremonie
Ik denk dat ze de Keirin afwachten en dat Lavreysen het mag doen als hij daar ook weer wint
Misschien de zusjes de Brouwer omdat het de eerste medaille in synchroomzwemmen is
Die hoop ik ook!
Marit Bouwmeester als meest succesvolle NL olympiƫr ooit?
ohhh zo stressvol deze
Ik ben wellicht de enige die al die āweer 4eā-posts zo dom en niet grappig of wat dan ook vindt, dus heb even mān best gedaan om statistieken te vinden om iedereen hierover de mond te snoeren (grapje uiteraard, post wat je wilt).
We staan lang niet bovenaan qua 4e-plekken!
Is wel de stand na 9-aug, dus gisteren en vandaag zitten er nog niet bij. Un momento di silenzio per lāItalia, per favore.
OMG gaan we gewoon de koning van Hispanje eren TIJDENS de afsluitingsceremonie š„¹š„¹
Belgiƫ could never.
Dat is ze niet. Wellicht in de zeilsport masr er zijn zowel in zomer als winterspelen en mannen en vrouwen meer succesvolle olympiers.
Neemt niet weg dat haar prestatie heel erg mooi is
Yassss lekker Harrie.
Oh ja, meest succesvolle vrouwelijke olympische zeilster. Dat zijn wel veel voorbehouden.
En Salinero š«” king
Jaaa Harrie
Wat een afsluiter met Sifanās goud op de marathon en Harrieās hattrick