Olympische en Paralympische Spelen #2

Gelukkig hebben we de gifjes nog

11 likes

Became a party again? Are you sure?! Snooze party zullen ze bedoelen.

1 like

Omg Fransen get over yourself

1 like

Zoozoooo in het Engels toe maar

Haha de commentator vindt het zo kut dat ie niet eens meer de moeite doet om naast de microfoon te hoesten, gewoon lekker door die speech heen

4 likes

Tijd voor Snoop om de mic over te nemen

Maar wisten jullie dit ook:

Gewoon een PhD lecturer in Cultural Studies. :sob:

She holds a PhD in cultural studies , with her thesis titled Deterritorializing Gender in Sydney’s Breakdancing Scene: A B-girl’s Experience of B-boying. Her research explores the intersection of gender within Sydney’s breaking culture.

Het was echt beter als ze het daarbij had gelaten.

7 likes

Was wel leuk geweest als hij ipv djoko, biles en duplantis juist bijv Alfred of Tebogo zou noemen omdat ze hun eerste medaille ever hebben gewonnen

1 like

Maar hoe ongemakkelijk is het als ze straks haar eerste college na de zomer weer gaat geven :grimacing:

2 likes

Oh sorry dat wist ik niet haha er is me VEEL bijgebleven van haar “performance”, maar niet haar naam blijkbaar. :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik trek het bijna niet meer

2 likes

action research!

Ja ik wist dit maar ik vind het daarom eigenlijk alleen maar kutter dat ze meedeed met deze shitshow want ze zou toch moeten weten/voelen dat het echt fucking cringe zou worden!!!1!1!1!!

3 likes

Ik vind deze woorden wel heel mooi

Dit zou de beste uitkomst voor iedereen zijn.

3 likes

Nou niet vanuit de mond van degene die Israël had kunnen (en moeten) weren

2 likes

Nog een kleine 40 min.

3 likes

LA verlos ons

2 likes

Ik haal niet echt uit dit artikel dat het iets met haar werk/research te maken heeft. Ze wist wel dat ze het niet kon winnen en wilde haar creativiteit laten zien. Want sommige juryleden waarderen dat. Originaliteit. Kunst. Of het is echt satire of ze neemt zichzelf echt heel serieus.

Maar er komt ook nog aan het eind een soort presentatie van het volgende gastland toch? Verwacht wel iets van die Amerikanen nog.

Omg beter komt Snoop :heart_eyes: enige die de avond nog kan redden

5 likes