Drie uur van mijn leven die ik nooit meer terug krijg
De ceremonie was in ieder geval beter dan dit taartdiagram
Nou strijders dat was het dan
.
ik ben zo whelmed
Het was zeker een ceremonie
Had haar de hele ceremonie laten zijn. Wauw ![]()
Dat lantaarntje waar het laatste vuurtje uit werd uitgeblazen heb ik ook op mijn balkon staan
Was deze al gepost?
Best bizar toch
Ik hoop dat alle atleten die daar zin in hebben nu lekker aan het feesten zijn en tongen!! Eindelijk klaar
Het houdt niet op, niet vanzelf
Ik zit echt in een loophole van reels over die Australische b-girl Raygun
đ„č
Haha ik kom er ook nog niet uit. Net ook nog heel hard hier om zitten te lachen:
7% of Britons reckon that they could qualify for a sport at the 2028 Olympics, if they started training today
% saying they would definitely/probably qualify forâŠ
10m Air Rifle: 15%
Archery: 13%
Badminton: 10%
Table tennis: 9%
Rowing: 7%
100m sprint: 6%
Road race: 6%
100m Breaststroke: 6%
Trampoline: 6%
Shot Put: 5%
Cycle sprint: 5%
Dressage: 5%
Fencing: 5%
Golf: 5%
Volleyball: 5%
Basketball: 4%
Football: 4%
Windsurfing: 4%
Triathlon: 4%
Water polo: 4%
Rhythmic Gymnastics: 3%
Artistic Gymnastics: 3%
Diving: 3%
Rugby Sevens: 3%
Skateboarding: 3%
Hahahaha wat denken deze mensen wel niet van zichzelf.
Ik schat mijn kansen enkel hoog in voor het breakdancen. ![]()
Scheelt voor breakdancen heb je nog wel wat langer de tijd want die sport staat niet op het programma voor 2028! ![]()
Als afsluiter van de twee mooie weken ben ik nu de huldiging van de medaillewinnaars aan het kijken. Wat doet de staatssecretaris van sport dit leuk! Echt een uitzondering voor een politicus haha. Mooie beelden om terug te zien ook
Nou inderdaad, echt leuke speeches.
Ik vind 'm ook leuk en word soms gewoon weeeer geëmotioneerd haha! Bij Sharon van Rouwendaal oh oh oh <3
Zou het niet beter zijn om dit het topic te maken over alle Spelen, dus niet alleen 2024 of Zomer? Voorstel voor een titel zou dan zijn âOlympische en Paralympische Spelenâ.
Oh ja vind ik ook goed hoor maar normaal gesproken laat ik hem altijd aanpassen naar het actuele event omdat het dan makkelijker is om in één oogopslag te zien waar het op dat moment over gaat!