Olympische en Paralympische Spelen #2

Aah heerlijk de eerste plakken binnen. 2 bokswedstrijden gemist hier omdat we op de telefoon aan het kijken waren, haha.

Nu twijfel, vnv naar teamNL huis of toch naar badminton.

5 likes

Wat zou er in het doosje zitten?

1 like

Een poster! Lieten ze gister zien bij studio parijs geloof ik

1 like

haha ik vond Henk Grol ook zo grappig tijdens het judoeĂ«n vanochtend tijdens de wedstrijd van NoĂ«l van 't End zei hij ook ‘ja man het lijkt alsof hij naar de slachtbank gaat’ :joy:

2 likes

Moest precies tijdens dames roeien weg, dus heb de finale gemist. Zag alleen dat ze zilver hadden gewonnen, dus helemaal blij. Tot ik hier ging bijlezen dan is het toch wel jammer als ze zo dicht bij goud waren. Maar alsnog super knap!

1 like
  • Choking an opponent until they “tap” (give up) or “nap” (pass out). Pressure is applied to the sides of the neck, windpipe or larynx. A properly applied choking technique can cause the opponent to pass out.
  • Applying an armlock to an opponent’s elbow joint until they give up or the arm becomes dislocated

:astonished: :astonished:

2 likes

Tap or nap, het klinkt bijna gezellig :sweat_smile:

4 likes

Helaas was dat alleen de set maar, uiteindelijk is het 6-2 geworden en is ze uitgeschakeld in het toernooi

Jullie eerste twee medailles zijn breaking news op sporza, zo belangrijk is het :smiley:

9 likes

Breaking news nog wel! Blijkbaar waren de verwachtingen van Nederland bij jullie ook hoog :rofl:

3 likes

Gisteren een volledig artikel gewijd aan waarom het zo lang duurde en dat de verwachtingen bij jullie altijd hoger liggen.
Nederland wacht na 3 dagen nog steeds op eerste medaille: wat is er aan de hand? | sporza

Wij mikken op beter dan tokyo dus 7 medailles, niet te veel verwachten kan je ook niet teleurgesteld zijn haha.

10 likes

waterpolo is spanned zeg.

Jeetje wat een lange nasleep met waterpolo. Was spannend, jammer dat het net niet is gelukt tegen Australië

Bij judo helpt het bij mij om gewoon niets te verwachten

Edit: dit was het ook alweer lol

Yes, wij mogen kampen voor brons in judo.

5 likes

Waarom staat er bij jorrit croon nog jan willem tussen en bij de rest geen tweede namen? Haha

Altijd als een tennisser recht in het net serveert denk ik “wat kan je eigenlijk wel”

4 likes

Hockey mannen staan nu al achter

Jezus nou gaat weer lekker

haha bitch, how about no :smiley:
Gabriella wilde het wel meer dan Sanne.
3 medailles, LET’S GOOOO

1 like