Aah heerlijk de eerste plakken binnen. 2 bokswedstrijden gemist hier omdat we op de telefoon aan het kijken waren, haha.
Nu twijfel, vnv naar teamNL huis of toch naar badminton.
Aah heerlijk de eerste plakken binnen. 2 bokswedstrijden gemist hier omdat we op de telefoon aan het kijken waren, haha.
Nu twijfel, vnv naar teamNL huis of toch naar badminton.
Wat zou er in het doosje zitten?
Een poster! Lieten ze gister zien bij studio parijs geloof ik
haha ik vond Henk Grol ook zo grappig tijdens het judoeĂ«n vanochtend tijdens de wedstrijd van NoĂ«l van 't End zei hij ook âja man het lijkt alsof hij naar de slachtbank gaatâ
Moest precies tijdens dames roeien weg, dus heb de finale gemist. Zag alleen dat ze zilver hadden gewonnen, dus helemaal blij. Tot ik hier ging bijlezen dan is het toch wel jammer als ze zo dicht bij goud waren. Maar alsnog super knap!
Tap or nap, het klinkt bijna gezellig
Helaas was dat alleen de set maar, uiteindelijk is het 6-2 geworden en is ze uitgeschakeld in het toernooi
Jullie eerste twee medailles zijn breaking news op sporza, zo belangrijk is het
Breaking news nog wel! Blijkbaar waren de verwachtingen van Nederland bij jullie ook hoog
Gisteren een volledig artikel gewijd aan waarom het zo lang duurde en dat de verwachtingen bij jullie altijd hoger liggen.
Nederland wacht na 3 dagen nog steeds op eerste medaille: wat is er aan de hand? | sporza
Wij mikken op beter dan tokyo dus 7 medailles, niet te veel verwachten kan je ook niet teleurgesteld zijn haha.
waterpolo is spanned zeg.
Jeetje wat een lange nasleep met waterpolo. Was spannend, jammer dat het net niet is gelukt tegen Australië
Bij judo helpt het bij mij om gewoon niets te verwachten
Edit: dit was het ook alweer lol
Yes, wij mogen kampen voor brons in judo.
Waarom staat er bij jorrit croon nog jan willem tussen en bij de rest geen tweede namen? Haha
Altijd als een tennisser recht in het net serveert denk ik âwat kan je eigenlijk welâ
Hockey mannen staan nu al achter
Jezus nou gaat weer lekker
haha bitch, how about no
Gabriella wilde het wel meer dan Sanne.
3 medailles, LETâS GOOOO