Ik haat judo
ahh wat jammer voor Sanne
Ik gun jullie niks behalve Nafi een gouden medaille want zij is een Icoon.
Oké dit was ook wel een mooi-België-moment ik gun @Daelyss
Context: haar man was overleden en ze had hem beloofd dat ze de Olympische spelen zou halen en dat deed ze dus.
Echt een heerlijke pot om te kijken voor mij want ik ben voor Duitsland wegens persoonlijke banden haha (ja voel me toch meer verbonden met mn vrienden dan met mn land). Maar mócht Nederland winnen is dat natuurlijk ook goed
Maar goed hup Duitsland!
Ik vind die interviewer van de NOS na de wedstrijden altijd zo onuitstaanbaar. Eerste vragen zijn altijd van hoe kan het dat je niet wint, wat ging er mis, hoe erg baal je blabla. Zeg gewoon ook eens iets waaruit blijkt dat je je kan inleven en snapt dat iemand baalt/verdrietig is. Echt zo 2002 deze manier van interviewen
En hij valt weer. 🫣
Ai er viel er net ook eentje van de rekstok. Zo naar ziet dat er uit altijd, volgens mij gaat dat echt hard
Hockey zonder publiek doet me echt weer denken aan de lege tribunes op de vorige Olympische spelen tijdens corona
Is iemand geïnteresseerd in een samenvatting van Paraguay’s prestaties deze olympische spelen?
Haha ja bijzondere manier van verslagleggen, al ben ik het wel eens: was echt geen bijzondere wedstrijd van NL ondanks 3 doelpunten
Haha dit mist wat context?
Oh leek me net zo onboeiend als Zweden
Of eigenlijk boeiender: ze versloegen Israël met 4-2 dankjewel Paraguay very cool
zo was wel een stunt bij tafeltennis he!
die close up shots voor de start van backstroke altijd hahahaha
Haha ik zit herhaling te kijken van interview met Casimir Schmidt
Interviewer: “je bent 13e geworden👎🏻, wat zegt dat?”
Casimir: “ja dat ik 13e van de wereld ben!”
Ah joh waar maak je je druk om
Vond het goud van Sjöström heel mooi! Ben ook erg benieuwd naar Duplantis later nog in het toernooi
Nergens? Is het veel te heet voor
Grapje mag toch wel; zo lichtgeraakt is @Pantalones nooit hoor