Hoeii ik heb tickets voor langebaan schaatsen 500 meter mannen & vrouwen ![]()
Wij heb er voor gekozen om niet te gaan. Ik vind de prijzen voor schaatsen echt te hoog, zeker omdat je er met tickets alleen nog niet bent. Vind het wel jammer, had er graag heen gegaan.
@itakepictures Vet dat gelukt is!
Ben wel echt 10 jaar ouder door dat hele boekingsysteem. Eerst kreeg ik steeds geen sms, daarna werd mn creditcard steeds geweigerd en die teller voor mn winkelmandje stond nog op 1 minuut MAAR HET IS GELUKT
![]()
Tof!! Ik ben ook bij de mannen, en ga naar shorttrack. Het was wel even ogen dicht doen bij het afrekenenā¦

Welkom weer terug in dit topic na een relatief lange stilte. Het is weer tijd voor een volgende editie van de Olympische Spelen. Deze keer is het de beurt aan de Olympische Winterspelen.
Deze zullen gehouden worden van 6 tot en met 22 februari 2026 in Milaan, Italiƫ. Ideaal dus qua tijdstip want er is geen tijdsverschil tussen Nederland en Italiƫ.
In totaal staan er 16 disciplines op het programma; denk aan ijshockey, schaatsen en snowboarden. De Nederlandse equipe telt momenteel 32 sporters, veruit het grootste gedeelte hiervan doet mee aan het schaatsen. Voor een aantal sporters wordt het de komende weken nog spannend of zij zich zullen plaatsen of niet.
De openingsceremonie vindt plaats op vrijdag 6 februari om 20.00u!
Ik ben zelf van plan zoveel mogelijk te gaan volgen van het schaatsen, shorttracken en kunstschaatsen dus dan zie ik jullie hier wel weer in het topic. Als mensen het leuk vinden wil ik wel net als bij de zomerspelen af en toe een schemaatje of dagverslagje plaatsen.
See you laterrrr ![]()
jaaaa leuk! megaveel zin in! de tweede week van de spelen ben ik op wintersport, dus ga ik tussen het skiƫn door lekker veel kijken ![]()
Jaaaa heel veel zin in! Ik ben van plan om het schaatsen en shorttracken te gaan volgen.
Vet veel zin in, van 12-16 feb ben ik in Milaanš„³ 500 meter langebaan mannen en vrouwen staan op het programma, de kwalificaties voor de teampursuit zit bij dat ticket in en ik hoop er nog een avond TeamNL huis aan te plaken
Ja schemaaaaatjes!!!
Heb er ook echt mega mega zin in, lekker veel voor de TV om alles te volgen
@itakepictures Wat supersupertof, alvast heeeel veel plezier!
Jaa zoveel zin in! Ben de tweede week lekker vrij dus hoop veel te kunnen kijken
Ik kijk hier ook echt naar uit. Ook voorpret met de berichten van sporters die naar Milaan gaan.
wat vinden jullie de leukste kunstschaatsonderdelen om te kijken?
ik denk toch de individuele nummers en dan vooral omdat daar altijd zooooo veel drama omheen hangt. de ice dance boeit me dan weer niet zo.
vind dit jaar de amerikaanse afvaardiging bij de vrouwen echt leuk! iig alysa liu en amber glenn.
juice drama bedoel je of drama in de uitvoering?
juice drama hahaha ![]()
![]()
maar dat heeft vaak ook wel impact op drama in de uitvoering!
ik vind het altijd wel mega sneu als er vallen worden gemaakt en schaatsers daarna door stress niet meer in de routine komen
haha oke ja love dat hoor!! ben benieuwd!
Vrijdag begint het al
heb zo veel zin om lekker veel sport te kijken vanaf dan
Vorige keer was alles te zien via discovery oid, weet iemand hoe dat dit jaar zit? Toen kon je inloggen met je HBO abo, kan dat nu weer?
Als ik kijk op HBO kan dat wel weer ja