Eindelijk, ik heb er zoveel zin in! Er is nu al ijsdansen, de landenwedstrijd. Extra leuk omdat ik van de week de Netflix docu Glitter & Gold heb gekeken, dus ik herken een aantal deelnemers
Spice Girls bij het kunstschaatsen, leuk haha
Ik heb begrepen dat het thema ‘jaren 90’ is dus alle muziek komt uit die tijd.
Echt zo leuk dat je dit weer doet! Dankjewel! ![]()
Hoe kijken de mensen die geen tv abbo hebben of HBO? Alleen op Npo of zijn er nog andere opties?
Eurosport zend ook veel uit. O, wacht daar heb je wel een tv abo voor nodig.
Wat vet! Ik had geen idee dat er een thema was voor kunstschaatsen voor alle landen
Wauw ok vandaag geleerd dat er een thema is! Ik wilde hier al posten dat ik t juist jammer vind dat bij zo’n sport waar je zo sierlijk kan dansen sommige van die lompe kleding en muziek kiezen? Maar dat verklaart dan dus wat meer haha
Ik krijg wel echt songfestival vibes van dat wachten op de punten en zwaaien met vlaggetjes.
Oh door jullie berichten meteen ff livestream aangezet en wat leuk dit! Inderdaad een beetje songfestivalvibes ahahaha ![]()
Ik zit te twijfelen of ik de openingsceremonie ga kijken, niets gaat de koortsdroom van Parijs ooit nog overtreffen natuurlijk
Was even vergeten dat ik wel via ZiggoGo kan kijken (via mijn ouders) want heb zelf ook geen tv-abonnement maar zo kan ik toch Eurosport aan
Och man Time to say goodbye, het was natuurlijk wachten tot iemand dat zou gebruiken ![]()
![]()
is dat 90s thema voor alle onderdelen of alleen dit?
vind het wel leuk om te zien zo, vooral hiphop en rock achtige dingen wat onconventioneler voor zover ik weet wat kunstschaatsconventie is
die usa/lenny kravitz uitvoering was echt hot!! beetje sensueel ook wauwi. maar die vrouw is ook echt wel teringknap
al dr vierde spelen ook al he!!! echt leip
Ik heb m’n groep 7 m’n enthousiasme echt opgedrongen. Medaillespiegel hangt klaar en langzamerhand komen er ook steeds meer posters en tekeningen overal te hangen. Zin in aankomende weken!!
Heeft er iemans geschaatst op She’s the One van Robbie Williams? Zou ik grappig vinden vanwege de clip, haha.
zo kicke is dat!! voor arianna fontana wordt het haar 6e keer. echt zo gestoord, wat een vrouw is dat joh.
Toch maar even de openingsceremonie aangezet maar eigenlijk vind ik de vlaggenparade het leukste haha