Mariah is echt next level aan het playbacken of niet
ze kijkt ook niet echt blij.
Tering wat is het geluid slecht zeg
echt een engel 🩷🩷🩷 idc dat ze 0 gezichtsuitdrukking heeft
Ze beweegt ook echt 0 ![]()
Wat gaat hier mis joh, alsof ze met een bandje mee zingt?
HAHAHA zero effort mariah love it
We hebben beweging in de boa
Echt hoe kan dit zo fout gaan met t geluid? Productie waar ze weet ik hoeveel geld en tijd en moeite in steken en dan dit ![]()
Wow ik kom er op terug.
Je hoort constant haar echo.
En waarom staat ze als een wassenbeeld?
Ik denk ook serieus dat ze dat doet. De laatste optredens die ze deed zijn vaak kneitervals.
zo treedt ze de laatste jaren altijd op, ook altijd playbacken en stilstaan haha. maar ze heeft sws stemproblemen dus ze kan wel opnemen in de studio op goede dagen maar live gaat vaak niet ofzo
Moet dit merkel voorstellen?
Hamburgers met korting
yay laura!!
Who cares about Mariah als je deze bazen hebt?
![]()
Hahaha echt 0,0 beweging. Moet wel even terugdenken aan queen Celine Dion in Parijs ![]()
Winterspelen is wel echt mn fav, vind die sporten zo leip. Hoe bedoel je head first op een slee met 200 km/u door een baan?? Of langlaufen en dan duiken om op iets te schieten. Zin in!!!
Lekker op twee latjes stijl naar beneden en kijken hoe ver je door de lucht kan zweven. Om vervolgens weer op je voetjes te landen. BIZAR
Heb je snowboarden Big Air gezien? Echt absurd hoe hoog en steil die heuvel waar ze zich vanaf yeeten
Ik vraag me dan ook vaak af hoe kom je er bij om dat te gaan doen. Net als met schansspringen. Ooit doe je dat dus voor het eerst.