Olympische en Paralympische Spelen #2

Ugh, Vance zo prominent vooraan. Zet die vent lekker achterin ergens.

1 like

Ik wil gewoon net zoals Londen een belangrijk persoon even uit een helikopter zien springen. Saaie binnenkomsten dit.

4 likes

Ik dacht dat commentaar zal wel vanuit een studio komen ofzo maar nee, mark zit daar dus in het stadion:

7 likes

Hoe vet was dat. De Queen en Daniel Craig en dan ook nog de Spice Girls en mr. Bean.

4 likes

Echt leuk dat hij ook een keer een andere rol heeft ipv alleen maar de voor- en nabeschouwingen in de studio

5 likes

Ik voel me wel echt dom dat ik niet wist dat Italië ook een president heeft
Ik dacht alleen minister president

1 like

Het geluid is wel echt heel slecht, nu bij het volkslied ziet er ook een gekke galm in?

3 likes

Let je even op Mariah? Zo kan het ook

2 likes

Ja lijkt de arena wel

1 like

De galm is kut maar het Italiaanse volkslied is echt mn favoriet, zo’n banger

10 likes

Ik kijk normaal F1 en ik krijg toch een kleine error van het Italiaanse volkslied met tekst.

5 likes

Oja dit is met galm/echo helemaal niet te verstaan. Wat dom zeg

Zullen ze bij de regie nu ook next level stress hebben om het geluid? Paniek, zweetoksels, spontaan grijze haren. :smiling_face_with_tear:

Ja geeeen idee! Ik denk dat er scouts zijn die mensen met potentie van zon berg plukken ofzo?

2 likes

Vanaf een heel klein mini schansje. En dan beginnen ze soms al met 5/6 jaar. Dus ze groeien langzaam erin.

2 likes

Gemiste kans om dit niet op schaatsen te doen

2 likes

Daarom is het zo leuk als Ferrari wint in Monza :heart_eyes:

https://youtube.com/shorts/glOnL5Lpniw

3 likes

Klopt maar dan versta ik de tekst altijd slecht en is het in mijn hoofd vooral ‘la lala, la lala’ en nu verstond ik een soort van de tekst. Daarom de kleine error. En helaas wint Ferrari niet zo vaak in Monza de laatste jaren dat helpt ook niet mee.

2 likes

:cry:

Nou kom maar op met die parade, heb helemaal een inkakker van die ringendans

2 likes

Deze graphics lijken zo jaren 90/00 :joy:

1 like