Olympische en Paralympische Spelen #2

Ik vind Belgen cute.

Maar even. We zijn bij Benin. Dit gaat echt nog heeeeeel lang duren. Kunnen ze allemaal even doorlopen?

Voor wie het geluid irritant vindt : eurosport klinkt veel beter

Sorry België maar deze outfit :grimacing:

Zo leuk dat ik met de Olympische Spelen toch altijd weer landen moet googlen (Benin, sorry!)

1 like

De ceremonies (zomer en winterspelen) beginnen altijd met Griekenland en eindigen met het gastland. Verder op alfabetische volgorde van landen in de taal van het gastland. :relaxed:

Dit is alsof je bij het Songfestival gaat klagen dat de puntentelling te traag is. Is toch tradisie

3 likes

Love deze man van Brazilië

4 likes

ja hun gezichten ook. sorry @belgen maar even generaliserend jullie zijn beigegeel met lippen dezelfde kleur als jullie gezicht en geen makeup, haha en zo zagen de sporters er ook uit net

Moet je deze film gebaseerd op een echt verhaal even kijken tijdens de spelen. Echt geniaal! Over een Jamaicaans bobsleeteam.

7 likes

Haha love Brazilië! Wat een effort

3 likes

Deze film is zo leuk! Moet hem echt weer eens gaan kijken.

De pakjes van Brazilië waren interessant to say the least.

2 likes

Ha ik zag je edit wel :tomato:

1 like

maar allemaal zo blij!!

2 likes

Ik ontdek zojuist dat Lululemon een Canadees merk is. :joy:

1 like

Komt canada nou 4 keer op of snap ik t niet?

1 like

Haha autocorrect :joy:

Ooh die jassen van Canada! Heel tof met die gequilte maple leaves erop.

3 likes

Ik krijg er McDonald vibes van

2 likes

Alle landen komen op alle locaties binnen (als daar athleten zijn die daar moeten sporten anders op minder locaties uiteraard)

Oooh ja heb ‘m nu :clown_face:

2 likes

Ze hebben op alle grote locaties een eigen opkomst zodat ze niet 4 uur vanuit de bergen in de bus hoeven naar het stadion, dus niet alleen Canada haha

1 like

aaah ik word zo blij en ontroerd van blije mensen

6 likes